Hei på dere! :D

Stemmer dessverre det som sies over her... Far må ta ut pappaperm før tre uker før neste fødsel, ellers utgår den. Har nettopp sjekket det selv, kjedelig!

Jeg selv har enda bekkenløsning siden svangerskapet i fjor, og merker det blomstrer veldig nå, men prøver å være positiv og tenke at jeg kommer meg gjennom det :) er bare til å godta at man bør være sykemeldt ;)

Så utrolig kjipt da! Iallefall for de som er i samme situasjon som vi er i nå..
Blir nesten litt forbanna (hormonell), tror ikke de som har laget reglene har prøvd to tette... Det burde iallefall vært bedre opplyst å stådd klart og tydelig. Jeg har jo bare fått med meg at man kan utsette perm til barnet er 3 år... Men hvis man får et til barn imellomtiden så mister altså far perm?

Det hadde jo vært veldig mye lettere hvis begge kunne vært hjemme i starten.. Det får man vell dersom man får tvillinger. Jeg hadde ikke lyst (før jeg ble gravid) at lille skulle begyne i barnehagen før han var iallefall 1,5 år.. Å jeg har ikke lyst at den nye babyen skal gå på "bekostning" av han..

Har kranglet endel med NAV i det siste... Far var hjemme med meg og lille i godt over en mnd fordi jeg slet med å gå pga av bekkenet. Klarte ikke å løfte/bære lille en gang. Så det var mye styr med det ene å det andre for å få det til.. Dette her var i mars.. Og vi fikk ikke utbetalt penger før denne mnd... Prøv å gå en mnd uten en inntekt.

Så utrolig kjipt da! Iallefall for de som er i samme situasjon som vi er i nå..
Blir nesten litt forbanna (hormonell), tror ikke de som har laget reglene har prøvd to tette... Det burde iallefall vært bedre opplyst å stådd klart og tydelig. Jeg har jo bare fått med meg at man kan utsette perm til barnet er 3 år... Men hvis man får et til barn imellomtiden så mister altså far perm?
Det stemmer :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer og velkommen

Back
Topp