Hei på dere! :D

Nappy

Betatt av forumet
Kanskje på tide å melde meg inn her! :)
Vi venter nr 2 i slutten av april til vår store overraskelse!
Vi har en liten en på 7 mnd så dette er litt skrekkblandet fryd :)

Nå må vi ta en ny dukk inn i vogn jungelen for å finne en god søskenvogn!

Hadde vært trivelig å komme i kontakt med noen som er/har vært i samme situasjon som oss for å dele tanker, bekymringer og erfaringer :)

Kanskje på tide å melde meg inn her! :)
Vi venter nr 2 i slutten av april til vår store overraskelse!
Vi har en liten en på 7 mnd så dette er litt skrekkblandet fryd :)

Nå må vi ta en ny dukk inn i vogn jungelen for å finne en god søskenvogn!

Hadde vært trivelig å komme i kontakt med noen som er/har vært i samme situasjon som oss for å dele tanker, bekymringer og erfaringer :)

Sniker fra november 2013 her nå.. Men er i samme situasjon som dere. Vi har en sønn på 13 mnd og har termin med nummer to om en måneds tid. Eldste var altså 6,5 mnd da vi fant ut at vi ventet en til. Skrekkblandet fryd her også i starten;).

Gutt 2012 ❤
Venter en gutt i november 2013 ❤

Gratulerer så masse og velkommen inn hit :D
Blir 23 mnd mellom nr 2 og 3 her, men det blir nok ikke helt det samme ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Velkommen :-) Venter andremann vi også :-)

Velkommen :) Vi får 20 mnd mellom våres, men det blir ikke det samme, dette var også planlagt :) Gratulerer så mye med en til på vei :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Velkommen! 20 mnd blir det mellom her også, så litt mer enn for dere ja :) men stas med to tette da!

Velkommen og gratulerer. :)

Jeg hadde en på 5 mnd da vi ble uplanlagte gravide med nr to. 13 mnd i mellom.

Jeg brukte laaaang tid på å erkjenne det hele. Men det gikk så bra så.

Det var litt slitsomt det første året når de hadde så forskjellige behov. Men nå er de tre og fire år og er som tvillinger. :)

Velkommen hit til oss :) Skjønner det er litt skrekkblandet fryd, men det vil nok gå overraskende bra :) Jeg venter nr 3 og det vil være ca 20 mnd mellom nr 2 og 3.. Så føler jeg får to tette, men ikke så tette som du får :D

Gratulerer med ny spire.

Forstår at du syns det blir litt tett. Men det virker som om du tar grep om det :)

Lykke til i jakten på søskenvogn!

Takk for så mange flotte svar :)

Jeg har vært veldig bekymret for om vi kommer til å klare det.. Holder på å pusse opp å bygge ut, har vært så sliten at jeg ikke klart annet enn å ligge. Har følt meg fullstendig utbrent. Å når lille er våken sikkert 10 gang om natten tar det på. Håper å håper på at det skal bli bedre. Hvordan skal det gå med to små..
Lille er vell 13-14 mnd år minsten kommer til.

Skjønner jo at det kommer til å bli tøft, men så sliten som jeg har vært har virkelig tært på. Nesten så man blir deprimert. Skal skjekke for vitaminmangel, har vært veldig kvalm å kastet opp itilegg.. Også ammer jeg.

På toppen av det hele har jeg holt på å svime av flere ganger. Det er veldig ekkelt, spesielt når man er alene med lille..

Håper det er en løsning på det.. For sist svangerskap var et rent helv#**e for å si det mildt... Ekstremt kvalme halve svangerskapet og bekkenløsning neste halvdel..

Er det noen som har opplevd lignende å kommet godt ut av det?

Selve svangeskapet du tenker på? Eller tiden etterpå?

Jeg hadde en normalt svangerskap, men det var jo både med kvalme og trøtthet. Ga seg vel i uke 16 tror jeg.

Og magen får jo litt mer juling når man har en liten en som gjerne bruker mamma som klatrestativ ;) Men det går jo bra det.

Jeg må innrømme at det var slitsomt når den ene begynte å få tenner og var oppe tusen ganger. Også roet det seg, og da begynte den andre å få jeksler og var oppe tusen ganger. Men det gikk jo! Man klarer seg med lite søvn fordi man rett og slett må det :)

Vil anbefale at eldstebarnet får begynne litt i barnehage. Noen timer om dagen bare, sånn at du og minste kan få knytte like gode bånd som du har med eldste, pluss at du kan sove når minste sover. ;)

Velkommen. Nr. 1 og Nr 2 hos oss er det 18 mnd mellom. Utrolig flott å ha to så tette! Nr. 1 lekte vi mye med, nr 2 har vi aldri lekt noe særlig med. :) De har hatt hverandre uansett hvor vi har vært. Det var litt heftig å ha to bleiebarn.

Har ikke opplevd å være så dårlig som du er nå og anbefaler deg å kontakte lege.

Jeg tenker på selve svangerskapet, jeg kjenner allerede at bekkenet klager.. Det kommer til å bli veldig tøft hvis jeg får bekkenløsnings plager som sist..

Jeg skal heldigvis til legen i neste uke. Det var litt lang ventetid.

Det var planen at far skal ta ut pappa perm på nyåret. Noen som vet hvor lang perm far får dersom mor ikke har opptjent rett?
Kanskje vi forskyver det så far kan ta ut perm mot slutten og etter minsten er født, hvis NAV godtar det da.. For det hadde vært supert!

Jeg tenker på selve svangerskapet, jeg kjenner allerede at bekkenet klager.. Det kommer til å bli veldig tøft hvis jeg får bekkenløsnings plager som sist..

Jeg skal heldigvis til legen i neste uke. Det var litt lang ventetid.

Det var planen at far skal ta ut pappa perm på nyåret. Noen som vet hvor lang perm far får dersom mor ikke har opptjent rett?
Kanskje vi forskyver det så far kan ta ut perm mot slutten og etter minsten er født, hvis NAV godtar det da.. For det hadde vært supert!
Om du mener at far skal ta ut permisjon med størsten etter minsten er født, så lar nok ikke det seg gjøre! Mener far mister permisjonen med første når neste kommer!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp