Hei på dere ☺️

Mamma-til-2

Andre møte med forumet
Da kunne endelig jeg melde min ankomst her, gleder meg masse til å lese og skrive med dere damer her inne ☺️

Jeg fikk positiv test for 4 dager siden, 3 + stod det.. Så vet egentlig ikke hvor langt jeg er på vei. Jeg hadde sist mens 28 feb.. Så det stemmer jo ikke? Kan jeg stole 100 % på clearblue digital med ukeindikator?

Gratulerer! :) 3+ er siden unnfangelse, da kan det kanskje stemme at du er fem uker på vei eller mer?

De skal ikke vise falske positiver så de er svært reliable. Mange har opplevd at det viser positivt og senere at de ikke er gravide likevel, men dette handler da om en spontantabort underveis.

Gratulerer og velkommen :-)

gratulerer :happy:

Da kunne endelig jeg melde min ankomst her, gleder meg masse til å lese og skrive med dere damer her inne ☺️

Jeg fikk positiv test for 4 dager siden, 3 + stod det.. Så vet egentlig ikke hvor langt jeg er på vei. Jeg hadde sist mens 28 feb.. Så det stemmer jo ikke? Kan jeg stole 100 % på clearblue digital med ukeindikator?

Hvis første blødningsdag var 28 februar så er du ifølge beregning 4+6 i dag :-) Så det kan stemme tror jeg. Gratulerer så mye :D

Grattis :D

Gratulerer :)

Back
Topp