hei på dåke

~knocked up~

Gift med forumet

no er det kjempe lenge siden eg har vært aktiv her inne.. blitt mer en snik, men skal prøve legge igjen spor når eg er her..
er vel sikkert ikkje så mange som husker meg..

men fikk min lille sønn, Adrian 17 juli..
har fra før storesøster Vanessa..

ting går vanvittig fort her no..
Adrian kryper, reiser seg og går rundt ting, kaster leker og dvder rundt hele dagen..

han er en skikkelig blid gutt som smiler og ler dagen lang..
han sier noen ord som mamma, pappa, dadda, der, hei, natti, bø og sikkert noen få til eg ikkje kommer på nett no..

denne mimretråden vekte opp mange minner så no vil eg prøve bli litt mer aktiv.. men har en veldig aktiv gutt så blir nok langt i fra like aktiv som eg var..:p

Welcome back! :) Blir vel mer og mer sporadisk på oss alle. Jeg for min del får ikke til og lage nye tråder på det nye systemet!

takk takk..
jo det er ganske så uvant her, men fant det no ut.. alt skal jo læres så får ta tiden til hjelp:)

Så koselig å se deg igjen :)
Har sniki for det meste jeg også. Liker ikke det nye forumet enda. Men håper det kommer seg ;)

Piksi skrev:
 Jeg for min del får ikke til og lage nye tråder på det nye systemet!

Da trykker du på knappen:

:)

Selvfølgelig husker jeg deg emoticon Lenge siden sist nå! Velkommen tilbake emoticon

Når jeg trykker på den knappen så får jeg lagt inn emne og det jeg skal skrive. Men det er ingen "post" knapp, sånn det er når jeg svarer på denne. Til info, sitter jeg bare på nett på telefon, så det er mulig det er noe der...

kjekt å se eg ikkje er helt glemt da:)
sliter litt med å like det nye eg og.. det gamle var mye lettere, men går seg vel til dette og..:p

hvordan går det med småtrolla dåkas?
Adrian holder på å få sin tann nr 3.. han blir en liten vampyr.. nede har han dei to i midten men ei hjørnetann oppe er nesten igjennom no.. hehe.. blir morro å se når den vokser ut:p

Heisann:)
Kjekt å se deg her igjen. Har lurt på hvordan det går med deg og din lille familie.

Markusen min er blitt 10 mnd og begynner virkelig å få personlighet;)
Han en veldig grei gutt som er en fryd å ha med å gjøre. Fyker rundt omkring og utforsker alt!!!
Bare 7 uker til han er 1 år!!! Helt sprøtt:)

Glemte jo helt å si halloooo!

Her er lillebror over alt for tiden. Han skal helst stå hele tiden, også i badekaret. Så det blir helst fotbad på ha for tiden da... Han er blid og glad og ler masse, herlige lille gutten. Tror tann nr 3 kommer i hvert øyeblikk her også  :)
Også har nettene blitt bedre, det er fantastisk med litt sammenhengende søvn igjenn! Men om han sover lenge, våkner søsteren tidlig, haha, typisk. Jaja, hun våkner vel tidligere på grunn av sommersola, så skal ikke klage. Det er bare tre uker til jeg begynner å jobbe igjenn, så litt lange morgener med begge ungene uten stress før barnehagelevering er egentlig bare deilig.

Majemor skrev:
Kjekt å se deg her igjen. Har lurt på hvordan det går med deg og din lille familie.

Han en veldig grei gutt som er en fryd å ha med å gjøre. Fyker rundt omkring og utforsker alt!!!

Så kjekt du har tenkt på meg da:) koselig å høre:)
uff ja tiden går så alt for fort.. er så rart å tenke på at dei er så nærme året.. syns det var grådig rart da han ble 9 mnd eg.. like lenge utenfor magen som inni..
Adrian blir 10 mnd 17 mai:) og personligheten kommer frem her og:) Adrian elsker å få oss til å le så tuller mye med oss.. han elsker å erte storesøster så drar ho mye i håret og ler.. tullegutten.. heldigvis syns vanessa og det er morsomt (som oftest) så ho ler ho og..
Adrian liker og å utforske.. løper etter han hele dagen for han skal teste ut alt.. og å dra handa nedover tv så det lager lyd er blitt en favoritt.. noe mor og far ikkje liker.. hehe..

Skal markus begynne i barnehagen? når begynner du i jobb igjen?

PilleMille skrev:
Glemte jo helt å si halloooo!

Her er lillebror over alt for tiden. Han skal helst stå hele tiden, også i badekaret. Så det blir helst fotbad på ha for tiden da... Han er blid og glad og ler masse, herlige lille gutten. Tror tann nr 3 kommer i hvert øyeblikk her også  :)
Også har nettene blitt bedre, det er fantastisk med litt sammenhengende søvn igjenn! Men om han sover lenge, våkner søsteren tidlig, haha, typisk. Jaja, hun våkner vel tidligere på grunn av sommersola, så skal ikke klage. Det er bare tre uker til jeg begynner å jobbe igjenn, så litt lange morgener med begge ungene uten stress før barnehagelevering er egentlig bare deilig.

men fotbad er jo deilig jo:) tihi
Adrian og skal stå hele tiden.. badet han i badekar hos ei venninne og da skulle han stå hele tiden så fant ut eg er glad me ikkje har badekar for han reiser seg ikkje opp i stampen, men han går i krypestilling i den så må vite nøyaktig hvor mye vann eg skal ta oppi.. hehe..

høres deilig ut med sammenhengene søvn.. jo, Adrian har vel blitt flinkere han og men oppe 1-2 ganger pr natt..

ja må nyte tiden før en begynner i jobb igjen.. vet ikkje helt om eg går tilbake til jobben eller hva eg skal gjøre.. men merker vel det.. blir uansett ikkje full tid for eg har ikkje søkt Adrian i barnehagen:p tar en rå sjangs:p

nr 2 på vei skrev:
Majemor skrev:

uff ja tiden går så alt for fort.. er så rart å tenke på at dei er så nærme året.. syns det var grådig rart da han ble 9 mnd eg.. like lenge utenfor magen som inni..
Adrian blir 10 mnd 17 mai:) og personligheten kommer frem her og:) Adrian elsker å få oss til å le så tuller mye med oss.. han elsker å erte storesøster så drar ho mye i håret og ler.. tullegutten.. heldigvis syns vanessa og det er morsomt (som oftest) så ho ler ho og..
Adrian liker og å utforske.. løper etter han hele dagen for han skal teste ut alt.. og å dra handa nedover tv så det lager lyd er blitt en favoritt.. noe mor og far ikkje liker.. hehe..

Høres ut som en liten fantegutt du har ;-)
Kjenner igjen tergingen av storesøsken, går i mye tulling her også:-)

Jeg jobber nå i 6 uker når mannen min er hjemme i permisjon. Så skal jeg ha 10 uker ferie. Fra høsten av så skal jeg ha et år til med permisjon.
Skal ikke ha Markus i bhg det første året.
Jeg kommer til å jobbe litt kvelder og helger, for å ha litt inntekt.
Og da er jo pappen hjemme med kidsa:-)
Skal jobbe i et bofelleskap med psykisk utv.hemmede. Veldig greit!
Er ringevikar og regner med å jobbe et par kvelder i uka.

Igjen, veldig kjekt å se deg igjen her:)

Majemor skrev:
nr 2 på vei skrev:
Majemor skrev:

Jeg jobber nå i 6 uker når mannen min er hjemme i permisjon. Så skal jeg ha 10 uker ferie. Fra høsten av så skal jeg ha et år til med permisjon.

har ikkje søkt Adrian inn i barnehagen heller.. syns det er så tidlig.. lille babyen min.. hehe.. her blir det vel som hos dåke.. kveldsjobb på meg når pappaen er hjemme med ungene.. lurer og på å søke ny jobb (kun kveld).. vet ikkje om eg vil tilbake til den sjefen.. ho var ei skikkelig bitch (sorry) da eg var gravid..! men merker no det.. går uansett ikkje fullt ut i jobb med det første..

koselig å se det vokser søskenkjærlighet no:)
vanessa er fortsatt litt sjalu og syns Adrian får mamma litt for mye.. ho skal jo klart ha oppmerksomhet når eg holder på å gi han mat o.l...

veldig kjekt å være tilbake og..:) ble liksomt så lite her plutselig.. men har tenkt masse på dåke og sneket en del..:)

nr 2 på vei skrev:
Majemor skrev:
nr 2 på vei skrev:
Majemor skrev:

har ikkje søkt Adrian inn i barnehagen heller.. syns det er så tidlig.. lille babyen min.. hehe.. her blir det vel som hos dåke.. kveldsjobb på meg når pappaen er hjemme med ungene.. lurer og på å søke ny jobb (kun kveld).. vet ikkje om eg vil tilbake til den sjefen.. ho var ei skikkelig bitch (sorry) da eg var gravid..! men merker no det.. går uansett ikkje fullt ut i jobb med det første..

koselig å se det vokser søskenkjærlighet no:)
vanessa er fortsatt litt sjalu og syns Adrian får mamma litt for mye.. ho skal jo klart ha oppmerksomhet når eg holder på å gi han mat o.l...

veldig kjekt å være tilbake og..:) ble liksomt så lite her plutselig.. men har tenkt masse på dåke og sneket en del..:)

De er bare små en gang, så greit å gjøre det på denne måten hvis en har mulighet til det.
Du får se deg om etter jobb et annet sted da...ikke noe kjekt å ha en rævva sjef, eller å mistrives.

Er litt sjalusi ute å går her også, men det har heldigvis kommet seg mye. Hun på 3 år har ikke vært så veldig fornøyd med å dele mamman sin.

"godt" å høre det ikkje bare er vår som fortsatt er sjalu.. håper det gir seg snart.. vil tro det gir seg når ungen begynner å gå osv.. kan leke mer og ikkje sitte SÅ mye hos mammo:)

eg likte meg veldig godt på jobb og likte veldig godt sjefen helt til eg ble gravid.. ho oppførte seg jo som den dritten og skjelte meg ut for eg var sykemeldt.. ringte fler ganger og sa ho mangla sykemeld og eg ikkje kom til å få lønn, men når både eg og nav hadde vårt eksemplar beviste jo det at dette var hennes feil.. men å beklage gikk ikkje.. arg..
ja håper det dukker opp noe her:)

Back
Topp