Hei, og velkommen til Oktober 2014! (Kontakt gruppeansvarlig her)

  • Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet
Hmm... Hvis du har slått av varslingssenter både på telefonen og appen er jeg neimen ikke sikker, dette burde holde for å få vekk varslene?
Dette er på innstillinger på tlf. ImageUploadedByBV Forum1392837864.639826.jpg


Og dette på appen ImageUploadedByBV Forum1392837892.661609.jpg

Men kanskje jeg skal sku av noe her ? ImageUploadedByBV Forum1392837919.790774.jpg


Her ble det mye bilder ;) men lettest å forklare hva jeg mener slik ;)

Det er absolutt overkommelig at di dukker opp igrunn , men det er så mange, familie venner, som er innom som bruker ipaden, og ikke alle vet om graviditeten :)
Og så er det en smule irriterende at di samme varslene kommer så mange ganger :)
 
Hmm litt vanskelig å se teksten på bildene, men innstillingene dine på app ser riktig ut.
på tlf innstillingene dine - velg varslingstype "ingen" helt til venstre der.
 
Dette er på innstillinger på tlf. Vis vedlegget 51331


Og dette på appen Vis vedlegget 51332

Men kanskje jeg skal sku av noe her ? Vis vedlegget 51334


Her ble det mye bilder ;) men lettest å forklare hva jeg mener slik ;)

Det er absolutt overkommelig at di dukker opp igrunn , men det er så mange, familie venner, som er innom som bruker ipaden, og ikke alle vet om graviditeten :)
Og så er det en smule irriterende at di samme varslene kommer så mange ganger :)


Quoter så du ser jeg har svart :)

Hmm litt vanskelig å se teksten på bildene, men innstillingene dine på app ser riktig ut.
på tlf innstillingene dine - velg varslingstype "ingen" helt til venstre der.
 
Kan jeg få den oversikttråden på skjult klistret til toppen? :)
 
Hei! Jeg får ikke byttet profilbilde og finner ikke avataren min en gang, sitter på pc og forstår ikke hvorfor? ;\ *Siste del redigert av moderator grunnet brudd på forumregler*
 
Last edited by a moderator:
Hei! Jeg får ikke byttet profilbilde og finner ikke avataren min en gang, sitter på pc og forstår ikke hvorfor? ;\ *Siste del redigert av moderator grunnet brudd på forumregler*

Hei. Den siste delen av innlegget ditt brøt med forumsreglene og er derfor fjernet. Ønsker du begrunnelse eller mer info vedr dette er det fint om du sender meg en pm.

Forsøkt dette når du skal endre avatar/profilbilde?:

1. Klikk på nicket ditt oppe i høyre hjørnet. Da kommer denne rullgardinen opp
Skjermbilde 2014-04-30 kl. 20.04.14.png


Deretter klikker du på "avatar" og får opp dette:

Skjermbilde 2014-04-30 kl. 20.04.43.png
 
Hei. Den siste delen av innlegget ditt brøt med forumsreglene og er derfor fjernet. Ønsker du begrunnelse eller mer info vedr dette er det fint om du sender meg en pm.

Forsøkt dette når du skal endre avatar/profilbilde?:

1. Klikk på nicket ditt oppe i høyre hjørnet. Da kommer denne rullgardinen opp
Vis vedlegget 59307


Deretter klikker du på "avatar" og får opp dette:

Vis vedlegget 59308

Som sagt så ser det ikke slik ut til meg og avatar er ikke i menyen min i det hele tatt. Det er ingen punkt mellom "varslingsinnstillinger" og "facebook-integrasjon" ;\ Sitter på PC
 
Som sagt så ser det ikke slik ut til meg og avatar er ikke i menyen min i det hele tatt. Det er ingen punkt mellom "varslingsinnstillinger" og "facebook-integrasjon" ;\ Sitter på PC
Oki. Da skal jeg medle det videre. Usikker på hvor mange som er på jobb i langhelgen, så kan ikke love deg at det blir fikset ila helgen men.
 
Som sagt så ser det ikke slik ut til meg og avatar er ikke i menyen min i det hele tatt. Det er ingen punkt mellom "varslingsinnstillinger" og "facebook-integrasjon" ;\ Sitter på PC
Quoter igjen jeg. Da skal problemet ditt være løst :)
 
Kan jeg få terminliste etter Oul klistret til toppen? :)
 
hei
jeg har prøvd å ordne meg signatur med bilde fra oktobergruppa men det kommer ikke opp bilde, hva gjør jeg galt?
 
hei
jeg har prøvd å ordne meg signatur med bilde fra oktobergruppa men det kommer ikke opp bilde, hva gjør jeg galt?

Hei! Jeg vet ikke hvordan du har forsøkt å gjøre det, men hvis du går inn på siden hvor du redigerer signatur så kommer denne opp:

Skjermbilde 2014-05-19 kl. 10.03.16.png

Trygg på ikonet til høyre for smilefjeset (den som ligner på et bilde (?) ). Legg inn bildeadressen der :)
 
Hvis man trykker på start en samtale inne på 1 person, er det en "privat" eller kommer det fram så alle kan lese??
 
Back
Topp