Hei, og velkommen til juli 2014 (kontakt gruppeansvarlig her)

M

Moderator Marthe

Guest
Jeg er moderator Marthe og ansvarlig for juli 2014.

Først vil jeg ønske dere alle velkommen! Som ansvarlig er det min jobb å legge til rette for dere her inne, og hjelpe til med alt fra signaturer til alle spørsmål dere dere måtte ha om for eksempel topptråder, sletting av tråder etc.
Ved tekniske utfordringer, tickere, og sletting av brukere kan dere kontakte Forumansvarlig Janet eller legge inn et innlegg her: Teknisk support.

Vi ønsker å ha et godt forum her på Babyverden hvor vi tar vare på medlemmene våre. Derfor har vi utarbeidet forumregler som vi ber alle sette seg inn i. Her står det blant annet at reklame for kommersiell virksomhet og spamming, ikke er lov.
Forumreglene finner dere her!

Vi ber om at dere overholder reglene og tar kontakt med forumansvarlig eller kundeservice hvis dere har spørsmål knyttet til dette. Vil også minne om at det er ulovlig å verve til facebook. (Utdrag fra forumregler: Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet.)

Lykke til videre, vi håper dere vil kose dere på Babyverdens/Familieverdens forum!

Send meg gjerne en PM hvis jeg kan hjelpe med noe :)

Vennlig hilsen
Moderator Marthe​
 
Hei:)

På juni 2014-forumet har de en egen med "våre dagbøker" kan vi få dette til juli 2014 også vær så snill?:)
Mvh infinitylove


<3 venter vårt kjerlighetsbarn i juli '14 <3
 
Hei, ser at vi har kommet over 3000 innlegg og vi lurer på om vi kan få en skjult gruppe? :)


Appen
 
Hei, ser at vi har kommet over 3000 innlegg og vi lurer på om vi kan få en skjult gruppe? :)


Appen


Hei.

Jeg svarte i den andre tråden også, vedr. skjulte grupper. :)
En av dere må sende navnet på den skjulte gruppen til Janet, så ordner hun det :)


"Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 3000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i lag finne et navn, deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig."
 
hva innebærer det å ha en skjult gruppe ?
 
Ang den skjulte gruppa så må vi vel ha en av oss som er ansvarlige og gir tilgang? Kan dette være to stykker? :)

-Appen
 
hva innebærer det å ha en skjult gruppe ?


En skjult gruppe er en gruppe som ikke er søkbar via google.
Der kan dere dele informasjon som dere ikke ønsker alle kan dele. Dere kan dermed bli bedre kjent med hverandre, dele bilder etc. :)
 
Er det mulig å få klistret et par tråder i det skjulte forumet?

-Appen
 
Kan dere se utvidet statistikk på brukere? Jeg sliter litt med å måtte avvente med tilgang for noen til skjult gruppe fordi hverken de eller jeg ser alle innleggene deres.
 
Er det mulig å få klistret et par tråder i det skjulte forumet?

-Appen


Ja det er ikke noe problem. Bare å gi meg link, eller rapporter inn trådene (og skriv i begrunnelse at tråden skal festes på topp), da blir de satt på topp av første pålogget moderator :)
 
Kan dere se utvidet statistikk på brukere? Jeg sliter litt med å måtte avvente med tilgang for noen til skjult gruppe fordi hverken de eller jeg ser alle innleggene deres.

Hei,

kan du utdype litt mer slik at jeg kan prøve å hjelpe?
 
Hei,

kan du utdype litt mer slik at jeg kan prøve å hjelpe?

De som har "begrenset" profil, at jeg bare får opp "Babyverden Forum - Feilmelding
Denne brukeren har begrenset hvem som får se profilsiden"

Om du kan gå inn på vår mod.kø? Bruker N02632538 får jeg opp som begrenset, og får ikke se hvem det er eller statistikk. Ser du noe mer der?
 
De som har "begrenset" profil, at jeg bare får opp "Babyverden Forum - Feilmelding
Denne brukeren har begrenset hvem som får se profilsiden"

Om du kan gå inn på vår mod.kø? Bruker N02632538 får jeg opp som begrenset, og får ikke se hvem det er eller statistikk. Ser du noe mer der?


Jeg var inne og kikket og får opp "nylig aktivitet" og "innlegg" (ja igrunn alt).
Så da spørs det om ikke begrensningene ligger hos vanlige brukere.

Men da ser Janet på den saken, eller sender den videre til teknisk :)
 
De som har "begrenset" profil, at jeg bare får opp "Babyverden Forum - Feilmelding
Denne brukeren har begrenset hvem som får se profilsiden"

Om du kan gå inn på vår mod.kø? Bruker N02632538 får jeg opp som begrenset, og får ikke se hvem det er eller statistikk. Ser du noe mer der?
Jeg var inne og kikket og får opp "nylig aktivitet" og "innlegg" (ja igrunn alt).
Så da spørs det om ikke begrensningene ligger hos vanlige brukere.

Men da ser Janet på den saken, eller sender den videre til teknisk :)


Det er brukeren Chinchilla, hun er ok - du kan godkjenne henne. Ved lignende tilfeller gi en lyd til moderator så sjekker hun for deg :) (Husk å føre henne opp i tilgangstråden.)


Moderator Marthe: Hun har selv valgt at ikke alle skal kunne se profilen sin, det er ikke noe galt.
 
Men burde ikke jeg som tilgangsansvarlug ha litt utvidet tilgang der? Uansett: Skal sende til Marthe når jeg får slike. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp