Hei, og velkommen til Babyverdens forum! (Kontakt gruppeansvarlig her)

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Jeg er Forumansvarlig og Gruppeansvarlig på terminforum juli og september 2012.

Først vil jeg ønske dere alle velkommen og gratulere med mirakelet i magen J

Som gruppeansvarlig er det min jobb å legge til rette for dere her inne, og hjelpe til med alt fra signaturer, tickere og alle spørsmål dere dere måtte ha om for eksempel topptråder, sletting av tråder etc.

Vi ønsker å ha et godt forum her på Babyverden hvor vi tar vare på medlemmene våre. Derfor har vi utarbeidet forumregler som vi ber alle sette seg inn i. Her står det blant annet at reklame for kommersiell virksomhet, spamming, linking til Facebok-sider eller andre forum ikke er lov. 

Vi ber om at dere overholder reglene og tar kontakt med forumansvarlig eller kundeservice hvis dere har spørsmål knyttet til dette.

Vil også minne om at det er ulovlig å linke til andre forum.
(Utdrag fra forumregler: Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet.)

Lykke til videre, vi håper dere vil kose dere på Babyverdens forum!

(Moderator 8 har sluttet.)

Vennlig hilsen

Forumansvarlig, Janet

Hei og takk for mail!

Bruker siden deres flittig, og er veldig fornøyd.
Jeg lurte på om du vet hvordan jeg får gratis baby pakke fra vitus apotek. det står at jeg skal registrer meg hos dere, det har jeg gjort. skulle fått en kvittering på mail , men det har jeg ikke fått!
Gi et ord om du kan hjelpe. Veldig kjekt og kunne få testet ut produktene før man skal kjøpe :) Mvh Nina

Hei Gul! :-)

Hyggelig å høre!
Vi er ikke med på baby baby boksen til Vitus. Så jeg vet dessverre ikke, men fant noe info om at de sliter med å kunne levere nok bokser på deres nettside, klikk videre her: http://www.vitusapotek.no/Baby-og-barn/Babyboks/

(Hvis du har klikket på en av annonsene som pleier å ligge til høyre på skjermen så kommer du inn på en side som ikke tilhører oss, når de skriver VI er ikke VI babyverden.)

Håper dette var til hjelp!

Back
Topp