Hei og velkommen til August 2013 - Kontakt gruppeansvarlig her

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Jeg er Moderator Kristine og ansvarlig for termin- og barselgruppene her inne!
Først vil jeg ønske dere alle velkommen!
Som ansvarlig er det min jobb å legge til rette for dere her inne, og hjelpe til med alt fra signaturer til alle spørsmål dere dere måtte ha om for eksempel topptråder, sletting av tråder etc. Ved tekniske utfordringer, tickere, og sletting av brukere kan dere kontakte Forumansvarlig Janet eller legge inn et innlegg her: Teknisk support.
Vi ønsker å ha et godt forum her på Babyverden hvor vi tar vare på medlemmene våre. Derfor har vi utarbeidet forumregler som vi ber alle sette seg inn i. Her står det blant annet at reklame for kommersiell virksomhet og spamming, ikke er lov. Forumreglene finner dere her.
Vi ber om at dere overholder reglene og tar kontakt med forumansvarlig eller kundeservice hvis dere har spørsmål knyttet til dette.
Vil også minne om at det er ulovlig å linke til andre forum.
(Utdrag fra forumregler: Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet.)
Lykke til videre, vi håper dere vil kose dere på Babyverdens/Familieverdens forum!
Send meg gjerne en PM hvis jeg kan hjelpe med noe :D
Vennlig hilsen
Moderator Kristine

Du, kan ikke du ordne så den presentasjonstråden blir liggende øverst? Jeg sleit litt med å finne den når jeg var ny her på august 2013... Takk :)

Virker ikke våre bilder mappen?

Virker ikke våre bilder mappen?
Hei.

Da har jeg vært i kontakt med Forumansvarlig, og de har et problem med bildeforumet.
De har sendt saken videre, men pga høytiden vi er inne i kan det ta litt tid før det forhåpentligvis blir i orden.

MVH
kristine

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Hei, laget en ny terminliste, kunne du slettet den gamle og lagt den nye øverst så den ikke forsvinner? :-)
Fikk bare feilmelding på den gamle så skrev listen over to sider i samme inlegg.

Hei, laget en ny terminliste, kunne du slettet den gamle og lagt den nye øverst så den ikke forsvinner? :-)
Fikk bare feilmelding på den gamle så skrev listen over to sider i samme inlegg.
Det skal jeg ordne :)

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Har et spørsmål ang skjult gruppe. Vil denne være skjult for søkemotorer også? Dvs at det ikke kommer treff i feks Google på tråder som ligger i denne gruppen? Feks har flere i min familie veldig sjeldne navn, og om jeg skriver dette i skjult gruppe ønsker jeg ikke at Google etc skal gi treff på disse innleggene om noen søker på navnet.

Har et spørsmål ang skjult gruppe. Vil denne være skjult for søkemotorer også? Dvs at det ikke kommer treff i feks Google på tråder som ligger i denne gruppen? Feks har flere i min familie veldig sjeldne navn, og om jeg skriver dette i skjult gruppe ønsker jeg ikke at Google etc skal gi treff på disse innleggene om noen søker på navnet.
Hei.

Beklager seint svar, men jeg hr vært sykmeldt en periode.

Den lukkede gruppen skal IKKE komme opp på søkemotorene slik som resten av BV vil gjøre.
Så der inne skal det være tryggt :)

Håper dette var svar godt mok for deg !

Hva er egentlig "lukket rom" for noe?
"lukket rom" kommer heller ikke opp på søkemotorene, men er tilgjengelig for alle som er logget inn på BV.
Mens deres "hemmelig gruppe" kun er tilgjengelig for dere som har fått gokjent medlemssakp der (som fyller opp kriteriene som Babyverden har satt.

Håper dette var oppklarende :)

Hvordan blir jeg medlem I august gruppa?
Hei.

Her er krireriene:

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:
- Du må ha laget deg et nick​
- Du må stå oppført på terminlisten​
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)​
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.​
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)​
Det er de som er en del av den Skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til meg (Forumansvarlig) hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.​

Oppfyller du de må du legge igjen ei melding i tråden til Janet under her :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Hei, dutrede utrolig slitsomt med det banneret som følger en øverst på siden. Der det står om BV Forum App. Når man skal kommentere fra mobil så får man ikke sett hva som skrives. Det er nesten slik at jeg ikke ønsker å delta mer. Synes det burde vært mulig å ta den bort.

Hei, dutrede utrolig slitsomt med det banneret som følger en øverst på siden. Der det står om BV Forum App. Når man skal kommentere fra mobil så får man ikke sett hva som skrives. Det er nesten slik at jeg ikke ønsker å delta mer. Synes det burde vært mulig å ta den bort.
Hei.

Jeg skjønner ikke helt hva du mener.
Er det et banner du ser når du btuker PC?

Eller kommer det over det du skriver, når du skriver fra mobil/nettbrett men i vanlig nettleser?

Anbefaler deg og bruk e BVapp, eller taptalk om du skriver fra mobil/nettbrett.

Mvh
Kristin e

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Back
Topp