Hei og hopp!

Linda Kristine

Forelsket i forumet
Hei og hopp! Det ser jammen ut til at jeg havnet i denne kategorien. Gleder meg, selv om det er tidlig og ting kan skje.. [:)] Termin 2. juni! Junibarn som sin mor. hihi..

Gratulera sååå masse[:)] 
termin nesten samtidig med meg da!
Blir det første barnet på deg også?

Gratulerer så mye :)

Vi tre har termin nesten samtidig. Jeg har termin 3. juni og er også selv født i juni :)

Så spennede!!
Gratulerer så masse!![:D]

Så gøy med flere som venter rundt samme tid. Dette blir førstemann for meg. Gleder oss veldig her hjemme, så håper alt går bra. Formen derimot er ikke på topp.. hehe... så veldig svimmel og kvalm..[:'(]

Da er vi to! Er også skikkelig svimmel og uvell[:'(] Veldig oppblåst også =/
Masse tanker som svirrer rundt i hodet, gleder oss masse vi og!

Oppblåst ja, det ser jo ut som jeg er i femte mnd.. hehe.. skal prøve å holde det skjult for slekta en stund til, men med denna formen, så kommer de nok til å gjette det snart.

Hehe.. samme her, tenkte å vente til jeg har vert hos legen.. skal dit 15 oktober[:)] men spørs om det går å holde det skjult, moren min var veeldig dårlig når hun gikk gravid, så er redd det er arveligt[&:]

Uff, får håpe du ikke arver det da. Får gå og spise litt kjeks jeg, så kjenner jeg at jeg trenger litt søvn. Sovnet på jobb i dag faktisk.. hehehe..God natt!

Back
Topp