Hei og hopp:)

sollise

Elsker forumet
Lager en egen liten spalte med tid til litt hverdagsprat jeg....

Hva driver dere med uti der?
Har nettopp hatt besøk av ei lita tulle jeg[:)] Smelt...
 
Hei og hopp på deg å! Akkurat nå sitter jeg i sofaen med pc`n på fanget! Satte meg her med vilje med en gang jeg kom hjem fra jobb, så gubben kunne få begynne med middagen da han kom hjem! Etterpå skal jeg vaske huset mitt...[:'(]
 
Fornuftig, pebbles[;)]

Begynner å jobbe mandag jeg... Puh.....
Lurer på hva jeg skal ha til middag i dag jeg...
 
hei og hopp jenter:)

huff skal snart på jobb jeg:/ jobbe til kl 22. skulle egentlig henge opp maskina med klær men får ta det når jeg kommer hjem.. klare ikke å løs rive meg fra dere vettu:D åssen går det pebbles???

klem
 
Hellu. Nå er jeg endelig ferdig med å vaske hus! Har litt sånn vaskemani, må vaske huset minst en gang i uka. Slitsomt å ha så stort hus da! Får vel gå å legge meg snart, men det er deilig å sitte oppe litt om kvelden. I går kveld sovna jeg kl 21, var like trøtt da jeg sto opp idag som jeg vanligvis er. Bortkasta å legge seg tidlig med andre ord! Har bestemt meg for en ting nå ikveld, og det er at nå SKAL jeg bli gravid! Og når jeg har bestemt meg for noe, så gjennomfører jeg det!
 
slik som meg du da, mamma sier jeg har støv på hjernen hehe men syns nå det er litt kosligere med rent og ryddig hus:) jeg og skal finne senga nå, ååå jævla mygg[:@]
sinnsykt mye mygg her som absolutt skal bite meg......
når skal vi satse på cafe besøk da???

klem
 
Hei pebbles[:)]

Jammen var det en veldig grei ting å bestemme seg for: Å BLI GRAVID[:D]

Slenger meg med på den jeg også[;)]
 
Ja ikke sant Sollise, like greit å bestemme seg! Hei EserehT! Vi må få til en kafètur snart, så kan vi diskutere støv og vaskemidler! He he.. Er veldig opptatt i august, men ratt så vi kan få det til om et par-tre uker kanskje? Har ikke fått mæga meg til å finne ut av sånn MSN enda, men det kommer...
 
Hei pebbles:)
Ja vi får gjøre det, kommet så veldig mange forskjellige vaskemidler vettu.. hehe
Vet du hva, kan vi ikke bare si det sånn at vi tar det som det kommer da vettu.. om du får en ledig luke så si i fra:)
(er nok noen veldig morrsomt på tv nå, samboer sitt å ler så det jome i vegga her)
Du får prøve å komme deg på msn ja...
 
Back
Topp