Hei og hopp!

Sooool

Flørter med forumet
Snøkrystallene2021❄️
Hei og hopp!
Hvordan går det med dere? :)
Har hele gruppa dødd helt ut, eller er dere aktive en annen plass jeg ikke har fått med meg?
 
Den aktiviteten som er, finner i stor grad sted inne på skjult gruppe for termingruppa :)
 
Hei og hopp!
Hvordan går det med dere? :)
Har hele gruppa dødd helt ut, eller er dere aktive en annen plass jeg ikke har fått med meg?
Her er det travle, intense, men også herlige dager med min snart 4 måneder gamle baby.

Vi står opp sammen, er sammen hele dagen, legger oss sammen og sover sammen. Av og til sover han en lengre lur om dagen, mens andre ganger sover han bare veldig korte dupper og er urolig. Jeg rekker knapt å gå på do. :wacky: Føler meg innimellom på nippet til å bli deprimert. Men så smelter han hjertet mitt med de herlige babysmilene, den søte, lille latteren og den myke babykosen. :Heartblue

Hvordan går det med deg og din lille?
 
Vi har det ganske likt som med storesøsteren, men denne gangen var jeg innstilt/forberedt på at det kunne skje, så jeg tror jeg unngår en psykisk smell :)

Min gutt er mye trøtt, men sliter med å sovne og å sove lenge nok. Jeg tror dette er pga stort behov for å rape.
Vi får ham ofte til å ta kvelden i 22-tiden. Da sover han som oftest til 9/10/11-tiden. Nå for tiden sover han seg gjennom spising i 2-tiden og 6/7-tiden.
På dagtid våkner han veldig ofte etter 20-30 min, fortsatt like trøtt. Det hender han sover i 1-2 timer, men da er det i armene mine :) Det flyter over av rot her hjemme, men jeg har bare godtatt at det må være slik de første mnd. :)
Han er heldigvis blid og lett å få til å le, og det virker som om storesøsteren (3,5 år) finner mer glede i ham også nå :)
 
Back
Topp