Hei og hopp.

Mammatilprinsessene

Forelsket i forumet
Jeg melder meg inn hos dere. 20/04 er barnet forventet.
Aner ikke hvorfor jeg melder meg inn nå, men fikk det for meg at jeg måtte det denne gangen.
Jeg har 2 skjønne jenter fra før. Ei på 9år og ei på 2 1/2år. Nå har vi hatt 5 SA det siste 1 1/2 året, så forhåpningene er ikke så høye, desverre. Januar hadde vi en Blighted Ovum som vi fant ut på en tilfeldig tidlig UL i uke 12. Nå i Juni var det en vanlig SA.
Fant ut nå når vi var på ferie at jeg var blitt gravid igjen. Blei sjokkert, det kom så plutselig på!
Denne gangen var det ikke planlagt, da jeg kjenner på alle SA vi har hatt og dette med å bli
Gravid har blitt til mer en bekymring og byrde, enn gleden som jeg har kjent på tidligere. (Tørr ikke glede meg over noe som knuser hjerte mitt etterpå, med å forvinne)

Håper på litt positiv inspirasjon og glede her inne, noe som får meg opp av grøfta og kansje kan snu dette til noe positivt. :)

Ser fram til å følge dere jenter å dele erfaringer og tanker :)

Hei :-) så trist å høre om hvordan du har hatt det. Har selv hatt 2 SA og en exu det siste året så jeg vet hvordan du har det. Jeg var også veldig urolig og nervøs når jeg stod med den positive testen for snart to uker siden. Men det går bedre og bedre for hver dag som går :-) jeg krysser fingrene for at din spire også sitter til april :-) gratulerer og velkommen :-)

Hei :-) så trist å høre om hvordan du har hatt det. Har selv hatt 2 SA og en exu det siste året så jeg vet hvordan du har det. Jeg var også veldig urolig og nervøs når jeg stod med den positive testen for snart to uker siden. Men det går bedre og bedre for hver dag som går :-) jeg krysser fingrene for at din spire også sitter til april :-) gratulerer og velkommen :-)

Takk, og det samme! :)
Ligger forhåpentligvis noe i den plutselige hastveken med å laste ned appen

Trist å høre at du har mistet flere ganger :/ Får håpe at det denne gangen går bra hele veien :) Lykke til og gratulerer med spire :D

lykke til!
Jeg hadde ei på barselgruppa som hadde hatt ufattelig mange SA. Hun fikk noe medisin som hun måtte ta hver dag (tror det var sprøyter), som gjorde at hun greide å beholde babyen. Hun var en av de første i norge som fikk det, men det var i 2010...

Gratulerer og velkommen :) Måtte dette være spiren som holder hele veien til mål :)

Jeg fikk hendvisning til gyno sist jeg var gravid, mista og blitt gravid på nytt i mellom ventetida!Skal i neste uke så er spennt på hva han vil si!

Åå, ja det blir spennende :) Krysser fingrene for at alt er som det skal, og det er der helt sikkert ;)

Back
Topp