hei og hopp!!

momy

Elsker forumet
føler meg nesten litt utenfor jeg![:)] jeg har ikke lenger så mye tid til å komme innom her lenger! noen fler som har det sånn? blir så mye pupp og sov og kos at tiden flyr fra meg! gleder meg til å få litt bedre tid! [:)]  stor klem til dere alle! [:D]

Kan skrive under på at med baby i hus så flyr dagene! Det er også trøsten i de søvnløse nettene, de går i hvertfall fort- pupp, bleieskift og byssing, og vips der var det morgen igjen!

Jeg rekker å lese en del her inne, er jo veldig nysgjerrig og må få med meg hvem som har født [;)]. Men rekker ikke å skrive så mange svar lengre, det hender jeg begynner, men gir opp fordi pliktene kaller. Eller så ligger jenta på den andre armen, og det går fryktelig treigt å skrive med en hånd!

ORIGINAL: Heather

Kan skrive under på at med baby i hus så flyr dagene! Det er også trøsten i de søvnløse nettene, de går i hvertfall fort- pupp, bleieskift og byssing, og vips der var det morgen igjen!

Jeg rekker å lese en del her inne, er jo veldig nysgjerrig og må få med meg hvem som har født [;)]. Men rekker ikke å skrive så mange svar lengre, det hender jeg begynner, men gir opp fordi pliktene kaller. Eller så ligger jenta på den andre armen, og det går fryktelig treigt å skrive med en hånd!

Samme her oxo..[;)] Men er innom noen ganger iløpet av dagen da,men sitter ikke å "henger" foran pc'n lenger nej..

ORIGINAL: Heather

samme her... sitter å leser her inne mange ganger mens jeg ammer[:)]

Back
Topp