Hei og hopp!

turbodamo

Glad i forumet
Lenge sidan eg har posta noko her no, men er ofte innom og les om dåke!

HEr går ting bra, travelt er det, men er vel slik for dei fleste[:)]

3 års dagen nærme seg veldig og dt er kjekt!! Ellers går dagene i jobb, ungar, venner og hest[:D]

Fri idag og i morgon, deilig!! Er høstferie her no, så måtte nytta den rolige stunda til inn å skrive litt her:=)

Håpar alt går bra med dåke alle, kjekt å følla litt med dåke!

klem

Kjekt å høre fra deg[:)] Jeg har høstferie nå, deilig! Nyter til det fulle å sove hele netter, forventer ikke at det blir sånn fremover[8D] Nå skal jeg ut på ærend. Ha en flott dag[:D]

Hei hei Turbo!
Nå skjønner jeg hvorfor du heter Turbodamo, det virker som om du er en turbo til å finne på morsomme greier[:D][8D](ser på fbstatusen din innimellom)
Du har vært savnet, så det er godt å ha deg"tilbake"

Gratulerer så mye med ny hest?? Er helt utrolig fint bilde av deg med hest på fb som jeg synsdu bør dele med hele verden!

Hei hei Lindamor[:D][:D][:D]Kjekt at du titter innom.
Ja nå er det ikke lenge igjen til 3 årsdagene[:D]Sprøtt å tenke på[:D][:D]
HEr har jeg bare i morgen igjen på jobb før det er nesten 2 ukers ferie.Bryllup på fredag[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: unemoren

HEr har jeg bare i morgen igjen på jobb før det er nesten 2 ukers ferie.Bryllup på fredag[:D][:D][:D][:D]

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ spennande då June!! Masse lykke til og håpar det blir akkurat slik du håpar på!!:=)

ORIGINAL: Rappo

Kjekt å høre fra deg[:)] Jeg har høstferie nå, deilig! Nyter til det fulle å sove hele netter, forventer ikke at det blir sånn fremover[8D] Nå skal jeg ut på ærend. Ha en flott dag[:D]

takk da samma:=)

ORIGINAL: kolibri

Hei hei Turbo!
Nå skjønner jeg hvorfor du heter Turbodamo, det virker som om du er en turbo til å finne på morsomme greier[:D][8D](ser på fbstatusen din innimellom)
Du har vært savnet, så det er godt å ha deg"tilbake"

Gratulerer så mye med ny hest?? Er helt utrolig fint bilde av deg med hest på fb som jeg synsdu bør dele med hele verden!

hehe, ja seie ja til det meste og så rekkeg ikkje angra før etterpå når me havne på framsida i avisa og sånne kjekke ting, huff[&:] Men morro va det!!

Tusen takk, ja i helga vart eg hesteiegar igjen, kjempekjekt!![:D][:D] Det vart bra det bildet du meiner ja, eit veldig godt minne å ha med seg iallfall[:)] Hestar er alrighte dyr Guro [;)] hehe

ORIGINAL: turbodamo

ORIGINAL: unemoren

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ spennande då June!! Masse lykke til og håpar det blir akkurat slik du håpar på!!:=)

Takk takk[:D][:D][:D]
Gleder oss masse[:D][:D]

Back
Topp