Hei og hopp, lørdag!!!

fruluna

Forumet er livet
Og påskeaften!!!! (eller morgen!!!)

Og her var det stille som i graven.. Dere skuffer meg altså...

Hva er det dere skal på påskseaften da?

Linnea og jeg skal en tur til foreldrene mine. Mannen min skal snekre her hjemme..

Ellers har jeg ikke så mange gode minner med påskeaften! For 7 år siden ble en venninne av meg drept da av kjæresten sin!!

Ha en fin dag alle sammen!!

Huff da, snuppa..... Det var IKKE noe koselig påskeminne.... [:(] 

Jeg har vært uten nett i noen timer på morra'n, så jeg kom meg ikke inn her så jeg fikk vært den første til å ønske God morgen.... [&o] 

INNSKYLD....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:(] [:(] [:(]

Nå skal jeg en tur til by'n å treffe mora mi. Og senere i dag skal jeg og gubben til Seibiffen å grille [:)] 

Jeg har egentlig aldri brydd meg så fryktelig mye om påska. Det er liksom fri fra jobb og masse godteri, men ellers så skjer det jo ikke noe, liksom.... [8|]

Det er jo koselig for ungene da... Skolefri, godteri og barnetv hele dagen [:)] Og når vi har pent vær i tillegg, så er det jo hyggelig da.....

Dere får kose dere i dag alle junitupper, så snakkes vi KANSKJE i ettermiddag, eller så blir det i morgen [:D]

God morgen alle sammen!
Jeg og mannen har nettopp spist frokost og sitter nå med kaffen.
William har overnattet hos en kompis i natt, så i går spilte gubben og jeg Trivial Pursuite før vi hadde Prison Break - oppdatering. Dvs, vi så episode 20 + 21 før vi sovna , og så så vi 22 i morges før vi sto opp.
HERLIG MED FRI OG BARE SLØVE [:D]

Etter kaffen nå skal jeg utstyre gubben med handleliste og sende ham avgårde før jeg går løs på litt rydding og vasking.
I kveld skal vi på middag hos svigermor; LAMMELÅR hører påsken til se...nam,nam [:D]

KJære fruluna: trist minne knyttet til påskeaften [:(]. Trøsteklem [:)]
Håper du med tiden får skapt masse overvekt av GODE minner sammen med Linnea, William, mannen og alle dine nære og kjære [:)]

Back
Topp