Hei og hopp, her er vi!

Liali

Blir kjent med forumet
Nå har jeg snik-lest på dere i mange uker, og endelig tatt steget med å registrere meg! Dere virker allerede som en tett og sammensveiset gjeng, det er helt supert og jeg håper ikke det blir vanskelig å få innpass xsmile5

Jeg er ei jente på 28, veldig snart 29, bor i Sandefjord og har en sønn på 5 år fra et tidligere forhold, og venter nå nr 2 til sommeren! Foreløpig menstermin er 16.juli.
Jeg var helt overivrig ihuga BV-fan når jeg gikk gravid med førstemann, men gaaaad så mye som har forandret seg på forumet siden den gang, føler meg helt nOOb på alle disse funksjonene og knappene og whatnot, liker ikke å føle at jeg har blitt gammel xsmile8 Faller jo helt utenfor i nettsamfunnet, haha!
Men hadde så god nytte av forumet sist og ble virkelig glad i mange av jentene, som jeg fortsatt holder kontakt med den dag i dag, og savner å dele preggy-tida med noen (vilt ukjente)! :greet025

Ønsker alle en god dag!
 
Hei på du :) Her blir alle tatt i mot med åpne armer. Håper du vil trives her med oss :)
 
hei og velkommen :D Jeg føler alle får passe inn uansett her jeg :D Var ihugga fan selv da jeg gikk med vesla mi (8 år siden), og syns også det hadde endret seg ganske mye her :p men jeg nærmer meg 2000 innlegg, og jeg registrerte meg i slutten av november :p så FOR vanskelig kan det ikke være, for jeg er GRØNN på sånt! *ler*

Blir gøy å følge deg! :D
 
Hei og gratulerer og velkommen! Bra du endelig fikk registrert deg :) Skjønner godt at man kan komme til å vente litt med det, og litt til og litt til ...

Jeg bor også i Sandefjord!

Jeg er 33. Termin 7. juli. Har ikke egne barn fra før, men en stesønn :) han er 13.
 
Velkommen, og gratulerer :)
vi er en hyggelig gjeng som absolutt har plass til flere :)

Jeg er året yngre enn deg og venter også nr 2, tuppa vår blir snart 4 :eek: jeg har foreløpig termin den 6 juli.
 
Velkommen og gratulerer :)
 
Velkommen :)
 
Velkommen :)
 
Back
Topp