Hei og hopp 6/10

Vel hjemme fra jobb til tomt hus.
Litt skjelven nå da jeg fant en nylig påkjørt katt midt i veien på vei hjem. Jeg ble først så forbannet over at folk bare kjører i fra, kjørte forsiktig forbi pusen og parkerte i veikanten. Den var død, og etter skaden å dømme skjedde det nok ganske fort. Jeg flyttet den ut av veien og gikk til bilen for å hente telefonen min da jeg skimtet et halskjede.
To eller tre biler kjørte forbi uten tegn til å stoppe før jeg flyttet katten fra midt i veien. Hva er det med folk da?!
På vei ut til pusen igjen kom det en bil som stoppet, og det var damen som hadde kjørt på katten. Heldigvis hadde hun bare kjørt rett ned til huset sitt for å hente noe å flytte katten med da hun ikke taklet blodet. Jeg hadde jo ikke tenkt på det en gang, bare løftet den forsiktig opp og ut av veien.
Vi fant telefonnummer og hun ringte, men fikk ikke svar.
Angrer på at jeg ikke skrev ned nummeret selv, for å forsikre meg om at eierne fikk beskjed.
Men jeg ble veldig glad da jeg skjønte at hun ikke bare hadde stukket av, for det synes jeg er så råttent gjort!
Og stakkars, nydelige lille pusen :(
 
Vel hjemme fra jobb til tomt hus.
Litt skjelven nå da jeg fant en nylig påkjørt katt midt i veien på vei hjem. Jeg ble først så forbannet over at folk bare kjører i fra, kjørte forsiktig forbi pusen og parkerte i veikanten. Den var død, og etter skaden å dømme skjedde det nok ganske fort. Jeg flyttet den ut av veien og gikk til bilen for å hente telefonen min da jeg skimtet et halskjede.
To eller tre biler kjørte forbi uten tegn til å stoppe før jeg flyttet katten fra midt i veien. Hva er det med folk da?!
På vei ut til pusen igjen kom det en bil som stoppet, og det var damen som hadde kjørt på katten. Heldigvis hadde hun bare kjørt rett ned til huset sitt for å hente noe å flytte katten med da hun ikke taklet blodet. Jeg hadde jo ikke tenkt på det en gang, bare løftet den forsiktig opp og ut av veien.
Vi fant telefonnummer og hun ringte, men fikk ikke svar.
Angrer på at jeg ikke skrev ned nummeret selv, for å forsikre meg om at eierne fikk beskjed.
Men jeg ble veldig glad da jeg skjønte at hun ikke bare hadde stukket av, for det synes jeg er så råttent gjort!
Og stakkars, nydelige lille pusen :(
Åh, så trist :(
Fint dere prøvde å ringe eierne. Hun ringer nok. Siden hun kom tilbake også...

Hvor er guttene? :)
 
Åh, så trist :(
Fint dere prøvde å ringe eierne. Hun ringer nok. Siden hun kom tilbake også...

Hvor er guttene? :)
Ja, jeg håper det! Jeg hadde foretrukket å få den telefonen selv, fremfor å vente og vente på katten og kanskje finne den fordervet senere :(
Guttene er hos søsteren min og de tre ungene hennes :p
Mannen er på kurs og jeg ville gjerne ha den vakten jeg hadde tatt på meg i dag.
så nå skal jeg slappe av, og dra ned dit i morgen tidlig for å hjelpe til med alle barna :D
 
Vel hjemme fra jobb til tomt hus.
Litt skjelven nå da jeg fant en nylig påkjørt katt midt i veien på vei hjem. Jeg ble først så forbannet over at folk bare kjører i fra, kjørte forsiktig forbi pusen og parkerte i veikanten. Den var død, og etter skaden å dømme skjedde det nok ganske fort. Jeg flyttet den ut av veien og gikk til bilen for å hente telefonen min da jeg skimtet et halskjede.
To eller tre biler kjørte forbi uten tegn til å stoppe før jeg flyttet katten fra midt i veien. Hva er det med folk da?!
På vei ut til pusen igjen kom det en bil som stoppet, og det var damen som hadde kjørt på katten. Heldigvis hadde hun bare kjørt rett ned til huset sitt for å hente noe å flytte katten med da hun ikke taklet blodet. Jeg hadde jo ikke tenkt på det en gang, bare løftet den forsiktig opp og ut av veien.
Vi fant telefonnummer og hun ringte, men fikk ikke svar.
Angrer på at jeg ikke skrev ned nummeret selv, for å forsikre meg om at eierne fikk beskjed.
Men jeg ble veldig glad da jeg skjønte at hun ikke bare hadde stukket av, for det synes jeg er så råttent gjort!
Og stakkars, nydelige lille pusen :(
Uff, for en trasig slutt på kvelden :(

Skjønner godt du ble skjelven! Bra at damen kom tilbake da, og at katten nok døde fort.

Husket du på å bruke Reflexvesten i bilen da du gikk ut på veien i mørket? ;)
 
Uff, for en trasig slutt på kvelden :(

Skjønner godt du ble skjelven! Bra at damen kom tilbake da, og at katten nok døde fort.

Husket du på å bruke Reflexvesten i bilen da du gikk ut på veien i mørket? ;)
NEI :eek:
Og det kom jeg på etterpå at var utrolig tåpelig av meg!
 
Hehe, prakteksempel på hvor effektiv de vestene i bilen er :p ;)
Ja ikke sant :p
Men jeg har sett mange bruke dem, altså..
Og så mørkt som det var burde jeg jo absolutt ha gjort det!
 
Back
Topp