hei og hå!

Venter nr 4

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
hello allesammen :) god morgen....

alt bra med dere i dag? formen er fin?

mange som er på jobb? eller hva driver dere med disse morgentimene da?

hei hei!

Jo her er alt bra! Er nesten for godt til å tro det;)
  Sitter her på jobb, hører på musikk å sniker meg litt inn her..hehe....fort så jeg har blitt litt avhengig kjenner jeg! Og hvordan er resten av jentene sin form?

kjenner ikke at jeg er gravid lenger uten om på puppa da, litt skremmende for jeg som slet sånn med kvalmen osv å nå vips over natta så er alle symtomer borte uten om ømme pupper :S blir nesten litt nervøs jeg as :S

men ligger under dyna oh bare slapper av og er her inne da *fnis* *avhengi trur jeg*

Kjenner heller ikke så mye utenom puppene nei, nesten litt trist...vil egentlig kjenne det litt mer, men egentlig ikke når jeg tenker meg om:p

Men kjenner jeg er misunnelig på deg som kan ligge under dyna nå ja! Var oppe kl 6 jeg:S

ORIGINAL: lilletrill

Kjenner heller ikke så mye utenom puppene nei, nesten litt trist...vil egentlig kjenne det litt mer, men egentlig ikke når jeg tenker meg om:p

Men kjenner jeg er misunnelig på deg som kan ligge under dyna nå ja! Var oppe kl 6 jeg:S

kl 6 ja, huff trøste på, men du kan jo alltids legge deg på soffaen el noe når du kommer hjem da:P he he kan jo trøste deg med det:)

heheh! ja det er jo en trøst da! tidlig i seng!!=)  Er det bare oss her i dag?:O

kan virke sånn, enn så lenge, er stille her foreløpig he he

heisann :)
jeg har vært våken siden kl 8... skikkelig kvalm i dag [:'(]
har sein vakt på jobb så har gjort litt husarbeid i dag.. soooola skinner og det er vaaaaarmt [:D]

hva skal dere i dag da?

ja det var herlig vær ute i dag...surt å være på jobb nå:S  Får ikke sendt PM til deg t0mmelise :(  i dag blir det nok litt øvelseskjøring å avslapping:) Gleder meg til helg, men what to do..? hehe..

i dag blir det og slappe av litt og bare ta live med ro og kanskje ut og møte noen venner litt senere i dag :) og nyte det fine være da:)

Jeg er jo hjemme med mammaperm. [:D] Så koser meg med snuppa. Hun ligger på gulvet å leker mens mamma er litt på nett. [8D]
Kvalmen kommer og går og har en del TR smerter. [&o]

ORIGINAL: slikkepinn

Jeg skal grille i dag. [:D]

Nam nam.[:D] Her har vi dilla på grilling. Griller selv i dårlig vær. He he.[:D]

ORIGINAL: caroaj

Jeg skal grille i dag. [:D]

Nam nam.[:D] Her har vi dilla på grilling. Griller selv i dårlig vær. He he.[:D]

Ja, sånn blir det her i byen mellom de syv fjell også [8D], men det har utrolig nok vært fint vær lenge nå.

heldigriser.[:D] Her har det hvert grått og trist hele uken.[8D]

Poden sto opp kl halv 6 i dag !!!! SÅ ekstra søvn blir det ikke på meg.
meeeen, er jeg heldig, orker han legge seg sammens med meg på dagen. Ikke alltid det går, for han er ekstremt urolig. Så han må i vogna.

Ellers så har jeg vært litt kvalm i går og i dag, men det er overkommelig.
Er spent på hvordan symptomene blir etter hvert. Har hatt to helt forskjellige svangerskap, der det har blitt en av hver...så er spent på om jeg klarer å gjette hva det blir [:D]

Ha en god dag videre alle sammen[:D]

her var eg ferdi på jobb kvart over 1, begjynte 5 i dag..
nå e eg rett innom å spiser litt( altid sulten) før eg ska henta rampen min i barnehagen..
tenkte me sko kjøra te ein sånn store lekeplass å leka oss litt..
ta me niste til småen og ha ein fin fin dag ute i soooola[:D][:D]

kose dere alle sammen[:D][:D]

ORIGINAL: lilletrill

ja det var herlig vær ute i dag...surt å være på jobb nå:S  Får ikke sendt PM til deg t0mmelise :(  i dag blir det nok litt øvelseskjøring å avslapping:) Gleder meg til helg, men what to do..? hehe..

sletta masse i innboksen for deg snuppa :)))) nå er det klart for flere meldinger fra deg [:)][:)]

hei! formen er helt fin egentlig...

har akkurat kommet hjem fra jobb nå.. er sliten i kroppen..snart kommer snuppa hjem igjen også [:)] gleder meg! hun har vært hos bestemoren sin i natt siden jeg hadde seinvakt igår og tidligvakt idag..

Back
Topp