Hei!
Da ser det ut som jeg flytter inn her hos dere!
Dette blir mitt andre barn, men må helt ærlig si jeg har fortrengt forige svangerskap litt siden jeg var så skam dårlig hele tiden og spydde hverdag i til jeg var halveis i svangerskape da tok det litt av.
Har fått svak positiv test først i dag. (legger ved bilde) Spiren satt tydeligvis på første forsøket vårt (9.januar) har ikke ha mensen siden 21.des i fjor. Syklusen min ble veldig ustabil etter jeg tok covid vaksinen. Så mitt spørsmål til dere damer er hvor langt er jeg på vei? Skal jeg regne fra siste blødning eller den dagen jeg vet vi gjorde d

Da ser det ut som jeg flytter inn her hos dere!
Har fått svak positiv test først i dag. (legger ved bilde) Spiren satt tydeligvis på første forsøket vårt (9.januar) har ikke ha mensen siden 21.des i fjor. Syklusen min ble veldig ustabil etter jeg tok covid vaksinen. Så mitt spørsmål til dere damer er hvor langt er jeg på vei? Skal jeg regne fra siste blødning eller den dagen jeg vet vi gjorde d
Alt man vet. Uansett visst dere har lagt aksjer på andre tidspunkt er det kanskje vanskelig å si
uansett velkommen inn! Får kanskje bestilt en legetime å sjekket nærmere uansett 
Så aner ikke tror en legetime blir lur, men skal kjøpe en clearblue også bare for å se hva den viser.