Hei og hå!

Petrinemor97

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Hei!:smiley-angelic003 Da ser det ut som jeg flytter inn her hos dere! ❤️ Dette blir mitt andre barn, men må helt ærlig si jeg har fortrengt forige svangerskap litt siden jeg var så skam dårlig hele tiden og spydde hverdag i til jeg var halveis i svangerskape da tok det litt av. :hungover: Har fått svak positiv test først i dag. (legger ved bilde) Spiren satt tydeligvis på første forsøket vårt (9.januar) har ikke ha mensen siden 21.des i fjor. Syklusen min ble veldig ustabil etter jeg tok covid vaksinen. Så mitt spørsmål til dere damer er hvor langt er jeg på vei? Skal jeg regne fra siste blødning eller den dagen jeg vet vi gjorde d:D:rolleyes:IMG_20220123_122225.jpg

Gratulerer så mye :)

Du regner fra dagen du ca hadde eggløsning :)

Hei!:smiley-angelic003 Da ser det ut som jeg flytter inn her hos dere! ❤️ Dette blir mitt andre barn, men må helt ærlig si jeg har fortrengt forige svangerskap litt siden jeg var så skam dårlig hele tiden og spydde hverdag i til jeg var halveis i svangerskape da tok det litt av. :hungover: Har fått svak positiv test først i dag. (legger ved bilde) Spiren satt tydeligvis på første forsøket vårt (9.januar) har ikke ha mensen siden 21.des i fjor. Syklusen min ble veldig ustabil etter jeg tok covid vaksinen. Så mitt spørsmål til dere damer er hvor langt er jeg på vei? Skal jeg regne fra siste blødning eller den dagen jeg vet vi gjorde d:D:rolleyes:Vis vedlegget 376063

Gratulerer. Jeg hadde el 8 og er 4+2 idag. :) men vanskelig å vite med uregelmessig mens og ikke el dato kanskje ? Vet du ca hvor lang syklus skulle være

Gratulerer. Jeg hadde el 8 og er 4+2 idag. :) men vanskelig å vite med uregelmessig mens og ikke el dato kanskje ? Vet du ca hvor lang syklus skulle være
Har hatt 29 dager siden jeg fødte nr 1 til oktober da jeg fikk siste dose da gikk det plutselig 42 dager i mellom. I følge flo hadde jeg eggløsning 2 januar. Å det tror jeg stemmer for jeg var ikke helt på topp den helgen der.

Brukte terminkalkulatorn her inne og tok først fra siste mens den 21. med 29 dagers syklus da fikk jeg termindato 1.okt og med unnfangelse den 9 og 29 dagers syklus fikk jeg termindato 5.oktober.

Brukte terminkalkulatorn her inne og tok først fra siste mens den 21. med 29 dagers syklus da fikk jeg termindato 1.okt og med unnfangelse den 9 og 29 dagers syklus fikk jeg termindato 5.oktober.

Visst forsøket deres var 9. så hadde du el enten 9,10,11,12,13 eller 14 sannsynligvis da egget lever 24-48t og sædcellene opptil 5 dager. :laughing001 Alt man vet. Uansett visst dere har lagt aksjer på andre tidspunkt er det kanskje vanskelig å si:laughing002 uansett velkommen inn! Får kanskje bestilt en legetime å sjekket nærmere uansett :Heartred

Visst forsøket deres var 9. så hadde du el enten 9,10,11,12,13 eller 14 sannsynligvis da egget lever 24-48t og sædcellene opptil 5 dager. :laughing001 Alt man vet. Uansett visst dere har lagt aksjer på andre tidspunkt er det kanskje vanskelig å si:laughing002 uansett velkommen inn! Får kanskje bestilt en legetime å sjekket nærmere uansett :Heartred
Ja er det jeg ikke får til å stemme:smiley-bounce022 Så aner ikke tror en legetime blir lur, men skal kjøpe en clearblue også bare for å se hva den viser.

Back
Topp