Hei og hå!

Petronella*

Betatt av forumet
Tar en fot forsiktig inn til dere:) har sneket i terminforumet en stund nå, men våger så vidt å melde meg inn. Etter en litt kronglete vei, ser det endelig ut til at vi kan oppnå drømmen vår.

litt om meg: vi har vært prøvere siden juni -13, gravid i februar -14, men mistet i SA 5+5. Har vært igjennom en laparaskopi, hvor jeg fikk veldig dårlige odds..mye endometriose, tette eggledere og sammenvoksninger. Har vært til utredning for ivf, og skulle gjennom en siste undersøkelse nå i begynnelsen av februar, før vi skulle sette igang med ivf. Før denne undersøkelsen skulle jeg starte med noen tabletter på syklusdag 1..men mensen kom aldri...og etter noen dager tok jeg en g-test som lyste mot meg :) så nå, etter 7 g-tester og TUL idag, hvor vi så et lite knøtt på riktig plass med bankende hjerte, begynner jeg å tro på det. Måtte det bare vare ❤ gleder meg til å følge dere!

Så gøy, gratulerer ❤️

Så herlig! :) Gratulerer :) Håper det går bra denne gangen!

Åh, gratulerer så mye!:) krysser fingrene for dere! Risken minsker jo betraktelig når man har sett ett bankende hjerte:) hvor langt er du på vei?

Så herlig! Med et bankende hjerte på babyen lover det veldig godt :Heartred

Gratulerer så mye!

Med alt dere har vært gjennom så håper jeg virkelig det sitter denne gangen! Gratulerer så masse ♡♡

Ååå, så utrolig koselig! Blir så glad av å se at det klaffer for noen som har slitt så lenge:D
Gratulerer!

Back
Topp