Hei og hå, sniker meg inn her litt

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Hei, vakre gravide damer :happy:

Jeg har eggløsningstermin 9. januar (4+5) og mens termin 6. Januar (5+1). Jeg er 27 år gammel og har en fantastisk samboer og en felles datter med termin 9. januar 2017 (litt over 2 år nå).

Jeg og samboer prøvde for første gang i april og bli gravide, og jaggu gikk det på første forsøk. Så nå håper jeg at dette svangerskapet går til mål for denne prøvingen var stressende syns jeg (med første ble jeg gravid på p-piller).

Nå vet jeg ikke hvordan 2. fødsel blir i forhold til 1., men med dattera mi gikk jeg max på overtid og fødte ikke før 26. januar (fikk oul termin 21. januar :eek:). De så da jeg fødte henne at de hadde gjort en stor feil, og det var på grensen til at dette ikke hadde gått bra!

Jeg håper jo så inderlig at denne spiren holder seg inne helt til januar, men skal ikke se bort ifra at den kommer i desember. Sist gang fikk jeg en super gjeng i barselgruppe fra termingruppen min her inne, så jeg ønsker derfor å være i desember gruppen også i tilfellet hun kommer her og jeg møter noen av dere :Heartred

Nå skal jeg prøve å lese så mye jeg kan av innleggene her inne :)

Gleder meg til å bli kjent med dere !

Velkommen og gratulerer :D Håper du får en bedre fødsel denne gang, og at det ble notert ned ifht sist fødsel slik at du ikke støter på samme problemet :angelic:

Gratulerer og velkommen hit! :) Hvor i landet hører du til?

Velkommen og gratulerer :D Håper du får en bedre fødsel denne gang, og at det ble notert ned ifht sist fødsel slik at du ikke støter på samme problemet :angelic:

Tusen takk :D Ja, det ble heldigvis notert ned! Så jeg burde få bedre oppfølging denne gang.

Gratulerer og velkommen hit! :) Hvor i landet hører du til?
Takk!! Bor i Oslo nå, men vi flytter tilbake til Østfold i sommer. Har kjøpt oss hus, så nå gleder vi oss til å komme oss ut av de små leilighetene vi har bodd i i Oslo :wacky:

Takk:happy:

Gratulerer og velkommen hit :happy:

Gratulerer så mye og velkommen hit! :Heartred
Tror du kommer til å trives her, desemberdamene er knakende flotte - om jeg så må si det sjøl ;)

Velkommen inn hit, og gratulerer med en liten spire i magen :Heartred

Regner med at du vil få en god oppfølging denne gangen :)

Er det Indre Østfold du flytter til eller? ;)

Velkommen inn hit, og gratulerer med en liten spire i magen :Heartred

Regner med at du vil få en god oppfølging denne gangen :)

Er det Indre Østfold du flytter til eller? ;)
Tusen takk :Heartred

Vel, de sa på barsel at jeg ville få tettere oppfølging med neste mann, så det gjenstår å se hvordan det blir.

Indre Østfold ja:happy: du?

Velkommen inn hit :)

Tusen takk :Heartred

Vel, de sa på barsel at jeg ville få tettere oppfølging med neste mann, så det gjenstår å se hvordan det blir.

Indre Østfold ja:happy: du?

Indre Østfold her også :) Rettere sagt Hobøl hvis det sier deg noe? :hilarious:

Back
Topp