Hei og god søndag :)

Baby i magen <3

Blir kjent med forumet
Heihei!

Hvordan er formen jenter?
Hvor langt er dere på vei?
Bjunt og få baby mage? :)
 
Formen et bedre nå enn hva den har vert :) idag er eg 10+2 og kan se litt men ikke så veldig mye ;) du da?
 
Oh, så godt å lese at det er flere enn meg som merker at formen blir bedre! Nå kjenner jeg at dette kan bli en skikkelig god dag allikevel :) Alt man skal bekymre seg for altså :p

Jeg er rundt 9 uker på vei og kvalmen slapp taket for 2 dager siden. Er i perioder småuggen og puppene er ømme. Ingen babymage, og er heller ikke oppblåst lenger, men mistenker at det er fordi jeg hele tiden tygger på et knekkebrød og drikker masse vann.
 
Formen er stigende her også! Men trøtt! Og får skikkelig kvalmebyge om eg glemmer å spise :) men bortsett fra det, skal eg ikke klage ;)

Er vel rundt 11+3 nå.. Ingen mage! Bare oppblåst på kvelden! :)
 
Kvalm, kvalm, kvalm..! Vurderer å stikke en fing i halsen:/ Har blitt mye verre de siste tre dagene.. Noen tips?? Er 7+2 i dag..
 
Var utulig kvalm sjæl rundt 5-9 veker. Men tenk at det går snart øver sjå deg og :)! Mitt tips når eg var kvalm så spiste eg grønne epler :)! Det hjap for meg :)! Lykke til :)!
 
Formen er grei er bare veldig trøtt og har lite energi! er 10+5 i dag magen er bare veeldig oppblåst.
 
Idag er jeg litt trøtt. men formen ellers er grei :) home alone... Så kjeder meg litt.
tror ikke jeg har fått så mye mage. Mere matmage etter stor eting de siste ukene :) 10 uker og noen dager på vei :)
 
10+5, grei form, kun fått endel mageflesk, gitt, furtfurt for det:p
 
Kvalmen er så og si helt borte, og formen og energinivået er stigendes! Godt å komme seg ut og gjøre litt hagearbeide og kose meg med 2-åringen min :) er 11+5 :)
 
Hei hopp :) 11+3 i dag! Tok et mage-bilde i går og sammenlignet det med bilde fra uke 7, ser forskjell - men KUN på bildet.
Formen er veldig varierende. Ikke dårlig, men heller ikke tipp topp! Er kvalm fra en tid til en annen gjennom hele dagen og matlysten er veldig rar, vil liksom ikke ha noen ting. Men spiser nå fordet om...:)
 
Stort sett kvalm, men har ikke kastet opp i det hele tatt. Er 11+3 i dag. Har litt mage ja, men dette er barn nr 3 så er ikke overrasket. Trøtt og sliten, og konstant sulten i tillegg til kvalmen :) håper det går over snart :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Er i uke 10 nå og har ifra uke 3 vore kjempekvalm og dårlig! Mye oppkast men har ikkje kasta opp sidan LØRDAG nå faktisk, kom eg akkurat på, så kanskje det er på veg til å snu, forhåpentligvis!! Er kjempekvalm og får i meg for lite mat, har til nå gått ned 4 kg. Har også slitt med forstoppelse, det har vore hardt! Det ser ut som det vokser en liten kul i øvre del av magen :)
 
Back
Topp