Hei, og farvell? *Oppdatert*

Nuttah

Blir kjent med forumet
Hei :)

Er "ny" her inne. Har vært litt frem og tilbake med hvilken termin, men har nå fått termin 7 oktober. Så da er det vell inn her :)
Men siden jeg begynte blø mandag med fersk slimete blod, tror jeg kanskje det blir "Hei, og farvell.."
Jeg sluttet å blø natt til tirsdag, og siden jeg ble liggende med feber og det som følger med droppet jeg legen. Onsdag, og halve dagen i dag har gått helt fint. Helt til jeg skulle på do i sted og da var det blod igjen.. :( Denne gangen var det en blanding med nytt og gammelt siden det ikke var lyserødt eller mørkerødt.. Jeg har hele uken hatt smerter i magen, og i dag er jeg skikkelig stinn. Har en skikkelig dårlig følelse på dette. Er i uke 8+4 i dag, og selv om jeg blødde fra uke 8-15 i forgje svangerskap og alt gikk bra, har jeg en dårlig følelse nå..
Skal ringe legen i morgen tidlig å håper å komme inn til UL snarest.. Var på UL i uke 6+2 og fikk se et bankende hjerte.
Håper jeg får være her sammen med dere leeenge, og dele opp og nedturer med alle og en hver i denne egentlige fantastiske tilværelsen vi er i :)

Da har jeg vært til legen, og vi ble enige om å måle HCG i dag og mandag. Og hvis det ikke var forbedret på mandag med blødningene skulle han sende forespørsel til sykehuset.
Skulle selvfølgelig kontakte legevakten om jeg fikk skikkelig magevondt.
Krysser fingrene for positivt svar på på HCG. Og satser på at blødningene stopper snarest.

Krysser fingrene for deg, og håper alt går bra

krysser fingrene for deg å håper alt går bra :D

Tusen takk til dere!
Jeg blør ikke noe særlig nå, men skal ringe ned til legen da å håper å komme med positiv tilbakemelding :)

Huff ikke morro når man begynner å blø. Men du har vært igjennom det før og da gikk det bra :) Så da krysser vi fingrene for at det gjør det denne gangen også :) Masse lykke til på ul :)

Håper alt går bra. Krysser fingrene for deg:-)

Da fikk jeg time til lege 10.10. Er spent på om han får meg sendt på UL i dag, eller om jeg må gå hele helgen å tenke.. Håper i tillegg han gir meg sykemelding noen dager, forgje svangerskap tok jeg ut ferie når jeg blødde i stedet for sykemelding. 

Lykke til hos legen i dag, krysser fingrene!!!

Spent på hvordan det har gått... Krysser fingrene <3

Back
Topp