Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Rugebolla
ORIGINAL: Miss Freeze
Gled deg!! [:D][:D]
åh jeg vil også !!![:)][:)][:)][:)]
ORIGINAL: STJERNE*
ORIGINAL: Småtroll nr 2
Jepp! Veldig godt fornøyd! Seriøse kirurger der [:D]
Herlig!
Er egentlig veldig nervøs.. Hadde du mye vondt den første tiden? Tror du jeg klarer å skjule det? (vil helst bare at samboer skal vite det)[:)]
Herlig!
Er egentlig veldig nervøs.. Hadde du mye vondt den første tiden? Tror du jeg klarer å skjule det? (vil helst bare at samboer skal vite det)[:)]
Du må nok belage deg på litt smerte i etterkant ja.. Gikk vel et par uker her før jeg klarte å røre meg som normalt. Blir skikkelig stiv og støl! Du klarer å skjule det hvis du ikke tar for mye. Jeg tok 350 og det er ikke mange som ser at jeg har silikon uten at de vet det. Fortalte kirurgen at det var sånn jeg ville ha det da jeg var på konsultasjon.
Herlig!
Du må nok belage deg på litt smerte i etterkant ja.. Gikk vel et par uker her før jeg klarte å røre meg som normalt. Blir skikkelig stiv og støl! Du klarer å skjule det hvis du ikke tar for mye. Jeg tok 350 og det er ikke mange som ser at jeg har silikon uten at de vet det. Fortalte kirurgen at det var sånn jeg ville ha det da jeg var på konsultasjon.
Okey[:)] Jeg får bare forberede meg jeg nå.. gjør jo ikke noe om de finner det ut, men er så flau over sånn oppmerksomhet. Men altså, jeg skal stå for det jeg gjør[8D]
Herlig!