HEI nye pupper..

OdaM

Elsker forumet
Jippiii.. I mai skal jeg få flotte struttende pupper igjen. Er så glad nå!![:)]

Jeg skal på fornebuklinikken, noen som har vært der?

Gled deg!! [:D][:D]

ORIGINAL: Miss Freeze

Oh yes!! det GJØR jeg[:D]

ORIGINAL: Rugebolla

åh jeg vil også !!![:)][:)][:)][:)]

Kanke du spendere på meg også og ta operasjoenen min og ha smertene og bare gi meg puppene ferdig![:D]

Lykke til da, og gratulerer[:)]

ORIGINAL: Småtroll nr 2

Jepp! Veldig godt fornøyd! Seriøse kirurger der [:D]

Herlig!
Er egentlig veldig nervøs.. Hadde du mye vondt den første tiden? Tror du jeg klarer å skjule det? (vil helst bare at samboer skal vite det)[:)]

*mesunnelig*

ORIGINAL: Meeelina

Kanke du spendere på meg også og ta operasjoenen min og ha smertene og bare gi meg puppene ferdig![:D]

Lykke til da, og gratulerer[:)]

Tusen takk!
Klart jeg kan! Alt for nye pupper [:)] hehe

Jeg har vært der, tok for ca 2 mn siden. Ikke sånn kjempevondt egentlig, trodde det skulle være mye verre, trengte ikke ta mer enn vanlig paracette.

La inn 280 i hver og ingen har sett at jeg har tatt det enda, veldig fornøyd[:)]

ORIGINAL: STJERNE*

Herlig!
Er egentlig veldig nervøs.. Hadde du mye vondt den første tiden? Tror du jeg klarer å skjule det? (vil helst bare at samboer skal vite det)[:)]

Du må nok belage deg på litt smerte i etterkant ja.. Gikk vel et par uker her før jeg klarte å røre meg som normalt. Blir skikkelig stiv og støl! Du klarer å skjule det hvis du ikke tar for mye. Jeg tok 350 og det er ikke mange som ser at jeg har silikon uten at de vet det. Fortalte kirurgen at det var sånn jeg ville ha det da jeg var på konsultasjon.

ORIGINAL: **Emmeline**

Jeg har vært der, tok for ca 2 mn siden. Ikke sånn kjempevondt egentlig, trodde det skulle være mye verre, trengte ikke ta mer enn vanlig paracette.

La inn 280 i hver og ingen har sett at jeg har tatt det enda, veldig fornøyd[:)]

[:D][:D]Godt å høre!!

Herlig!

Du må nok belage deg på litt smerte i etterkant ja.. Gikk vel et par uker her før jeg klarte å røre meg som normalt. Blir skikkelig stiv og støl! Du klarer å skjule det hvis du ikke tar for mye. Jeg tok 350 og det er ikke mange som ser at jeg har silikon uten at de vet det. Fortalte kirurgen at det var sånn jeg ville ha det da jeg var på konsultasjon.

Okey[:)] Jeg får bare forberede meg jeg nå.. gjør jo ikke noe om de finner det ut, men er så flau over sånn oppmerksomhet. Men altså, jeg skal stå for det jeg gjør[8D]

Herlig!

Okey[:)] Jeg får bare forberede meg jeg nå.. gjør jo ikke noe om de finner det ut, men er så flau over sånn oppmerksomhet. Men altså, jeg skal stå for det jeg gjør[8D]

Sånn tenker jeg også. Om jeg ikke går rundt og forteller til alle og enhver, så skammer jeg meg i allefall ikke! [:)]

Herlig!

Hadde en del vondt den første uken, måtte sitte oppreist og sove de 7 første dagene, hehe.. Fikk på meg en ganske så stram sportsbh, og skjulte puppene godt. Nå har jeg ikke fått meg svære silikonpupper. Hadde veldig små pupper før, nå har jeg en middels C-cup. De ser helt normale ut, kanskje litt ekstra struttende, men det liker jeg bare [:)] Han la protesene under brystmuskulaturen, derfor ser det mer naturlig ut.
Lykke til! Håper du blir fornøyd!

Jeg har ikke angret 1 sekund!

Back
Topp