Hei ny i termingruppa

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Hei jenter
Eg er eigentleg ein gamal travar her på babyverden, men har vel ikkje vert pålogga sidan 2012/2013.
Har termin 18. Juli, så er 39 veker i dag
Er kjempespent på å møte den lille

Formen er fin, og eg har vel fått den berømte energien som nokon er så heldig å få på slutten? Sjølvsagt må eg bruke energien med måte, for kroppen gir klar beskjed når eg har tøffa meg
 
Velkommen hit :) lykke til på innspurten ;)
 
Hei jenter
Eg er eigentleg ein gamal travar her på babyverden, men har vel ikkje vert pålogga sidan 2012/2013.
Har termin 18. Juli, så er 39 veker i dag
Er kjempespent på å møte den lille

Formen er fin, og eg har vel fått den berømte energien som nokon er så heldig å få på slutten? Sjølvsagt må eg bruke energien med måte, for kroppen gir klar beskjed når eg har tøffa meg
Velkommen til oss :) blir spennande med siste innspurt! eg har aldri høyrt om den berømte energien så ein kan få på slutten, men trur faktisk eg fekk den i går ;) Var våken frå kl 6 til eg la meg kl 22 og var ikkje trøtt ila dagen og fekk gjort ein del, så det er jo litt morsomt! Lurte på ka så skjedde ;)
ja ikkje vits å tøffa seg- då får ein beskjed ;)
 
Velkommen til oss :) blir spennande med siste innspurt! eg har aldri høyrt om den berømte energien så ein kan få på slutten, men trur faktisk eg fekk den i går ;) Var våken frå kl 6 til eg la meg kl 22 og var ikkje trøtt ila dagen og fekk gjort ein del, så det er jo litt morsomt! Lurte på ka så skjedde ;)
ja ikkje vits å tøffa seg- då får ein beskjed ;)
Sant det er deilig med energi! veit ikkje kvar eg las det, om det er på babyverden eller helsedirektoratet si vekentøege oppdatering eller om det kjem frå ein av dei mange artiklane eg har lese om "teikn på at fødselen snart starter", men eg har no lese det og kjent meg igjen gøy at du og har fått litt Håper det varer!
 
Hei..

Gratulerer med graviditeten. :happy:
Lykke til med siste innspurt.

Har selv vært her før 2009/2010.
Og har termin nå 25.juli og vi gleder oss veldig til å møte babyen.
Har ikke hørt noe om energien man får på slutten, har ikke opplevd det heller..
Denne gangen er jeg veldig sliten og trøtt, sliter med nedpress og kynner. Er vel noen som får det og noen ikke...
 
Jeg har absolutt masse energi nå (fire dager til termin), men ingen tegn til fødsel:hilarious: spent på når det skjer :nailbiting:
 
Jeg har absolutt masse energi nå (fire dager til termin), men ingen tegn til fødsel:hilarious: spent på når det skjer :nailbiting:
Mannen sa i dag at han av og til føler det er sånn 3 mnd igjen til fødsel, og at kanskje det hadde hjelpt på om eg kunne vert litt meir sliten
 
Hei jenter
Eg er eigentleg ein gamal travar her på babyverden, men har vel ikkje vert pålogga sidan 2012/2013.
Har termin 18. Juli, så er 39 veker i dag
Er kjempespent på å møte den lille

Formen er fin, og eg har vel fått den berømte energien som nokon er så heldig å få på slutten? Sjølvsagt må eg bruke energien med måte, for kroppen gir klar beskjed når eg har tøffa meg

Velkommen hit! :joyful: Jeg har hørt noe om den energien, men har slått meg til ro med at enten er jeg veeeldig langt fra fødsel fortsatt, eller så er jeg en av de som ikke får den energien. :p Har du hatt et greit svangerskap denne gang?:)
 
Back
Topp