hei! ny i april-forumet:)

kari80

Glad i forumet
HEI! Kommer over fra FS hit til April forumet jeg[:)] Har tatt 3 positive tester så bør vel ikke være tvil lengre da[;)][:D] Klaffet i 3 PP så skal vel ikke klage på at det tok lang tid[8D] hehe[:D]

ORIGINAL: Saol*

Hei og VELKOMMEN[:D] Gratulerer med spire i magen[:D]

Hei hei og tusen takk for det[:)] Er nesten litt uvirkelig ennå...hehe...men det synker vel inn etterhvert[8D][;)]

Så moro!!
Gratulerer med skatt i magen, og velkommen til oss[:D][:D]

ORIGINAL: kari80

ORIGINAL: Saol*

Hei og VELKOMMEN[:D] Gratulerer med spire i magen[:D]

Hei hei og tusen takk for det[:)] Er nesten litt uvirkelig ennå...hehe...men det synker vel inn etterhvert[8D][;)]

Er veeeldig uvirkelig for meg også enda[8D] Føler meg ikke gravid i det hele tatt! Vi får håpe alle spirene i April 2011 holder seg godt fast![:)]

tusen takk[:)]

hehe...tar sikkert litt tid før man skjønner det helt...[:D] føler meg vel ikke gravid jeg heller...men kjenner at noen skjer med kroppen...murring som kommer og går i magen...pupper som ikke er helt som vanlig...og en sjukt kvalm smak i munnen[:'(] men kaffen smaker da bra ennå så da er jeg fornøyd[8D] + at jeg har blitt mer trøtt de siste dagen...men utenom det så føler jeg ikke mye[:D]

VELKOMMEN hit!!! Vi var vel sammen på IKM uke 30 - skravletråden på fs. [:D][:D][:D]

Så hyggelig at du fikk positive tester. Jeg har tatt to hittil, men har en CB med ukeindikator som jeg har bestemt meg for å spare til lørdag [:D] Skikkelig HERLIG følelse å få positive tester!!!

Jeg merker heller ikke så mye enda, bare ømme pupper, og en sjelden gang litt kvalme... men det øker vel på etterhvert tenker jeg...

Gratulerer så mye med spire og velkommen inn til oss [:D]

ORIGINAL: Rut1

VELKOMMEN hit!!! Vi var vel sammen på IKM uke 30 - skravletråden på fs. [:D][:D][:D]

Så hyggelig at du fikk positive tester. Jeg har tatt to hittil, men har en CB med ukeindikator som jeg har bestemt meg for å spare til lørdag [:D] Skikkelig HERLIG følelse å få positive tester!!!

Jeg merker heller ikke så mye enda, bare ømme pupper, og en sjelden gang litt kvalme... men det øker vel på etterhvert tenker jeg...

Ja det stemmer...det var vi [;)][:D] artig at vi treffes igjen her da[;)][:D]

Det er helt klart herlig ja....nesten litt sånn skrekkblandet fryd...hehe[8D] Har igjen en CB m. ukeindikator jeg også...skal nok ta den en dag....hehe[8D] bare får å se det lyser gravid på den[8D][:D]

ja vil anta det blir verre...hehe...ihvertfall så har man jo hørt om alle plager og i det hele tatt av andre så er vel bare å vente til halsbrannen og morrakvalmen kommer[8D][:D]

ORIGINAL: Zid

Gratulerer så mye med spire og velkommen inn til oss [:D]

tusen takk for det[:)]

ORIGINAL: Sjakkruta

Velkommen og gratulerer [:)]

takk takk for det:) hyggelig å være her må man jo si[8D] hehe[:D]

gratulere med spiren og velkommen hit[:)]

Gratulerer så mye [:)]

Så artig! velkommen hit!! å Gratulerer så mye!!
[:)][:)][:)]

usen takk alle sammen[:)] koslig å vøre her [;)]

hipp hipp hurra[:D]gratulera såå masse og velkommen inn til oss[:D][:D][:D]

takk takk for det[:)] blir artig og koslig å bli kjent med dere[:)]

Velkommen, og gratulerer så mye![:)]

Gratuulerer så mye!! [:D][:D] Det blir gøy å følge deg videre! [:)] 

Back
Topp