Magda Green
Elsker forumet
Jeg har sneket litt her den siste måneden, og syns det er så gøy å se alt det FLOTTE dere lager!! Jeg er i barselpermisjon med nr 2, og har planer om å prøve meg på litt av hvert i hobbyverdenen. Har strikket for det meste, men begynte såvidt å sy litt enkelt i forrige barselpermisjon, og nå prøver jeg igjen, så nå tenkte jeg å være litt mer aktiv her inne også [:)][:)]
--------------------------------------
Første prosjekt:
Tenkte å sy en pute (av lapper) til min første niese til dåpsdagen hennes i slutten av november. Med blant annet lapper med bilder av henne, og andre mønster.
Har bestilt stoff, men når jeg får det i posten så innser jeg jo at det kanskje er litt vanskelig å sy både med bomullsstoff, stoff i stretch og silke? Eller går dette helt fint?
Har dere noen tips til hvordan man kan sy dette sammen, uten at "stretch" stoffet skal bli dratt og gjøre rutene ujevne?
Håper dere skjønner hva jeg mener...
Her er bilder av stoffene jeg har tenkt å bruke:

--------------------------------------
Første prosjekt:
Tenkte å sy en pute (av lapper) til min første niese til dåpsdagen hennes i slutten av november. Med blant annet lapper med bilder av henne, og andre mønster.
Har bestilt stoff, men når jeg får det i posten så innser jeg jo at det kanskje er litt vanskelig å sy både med bomullsstoff, stoff i stretch og silke? Eller går dette helt fint?
Har dere noen tips til hvordan man kan sy dette sammen, uten at "stretch" stoffet skal bli dratt og gjøre rutene ujevne?
Håper dere skjønner hva jeg mener...
Her er bilder av stoffene jeg har tenkt å bruke: