hei ny her

lilletulle

Andre møte med forumet
heisann jenter

Har akkurata funnet ut at jeg har en liten spire i magen. Hva ikke akkurat planlagt så fikk kjempe sjokkk når dette blei oppdaget. Er 10 uker på vei nå, ønsker å holde hemmelig hvem jeg er ein stund til, håpe det går bra [:)]
Men må si jeg er ganske bekymret[&:] viste jo ikke dette å har vært en del den siste tiden hos tannlegen å skiftet fyllinger og rotfylt og skal nå neste uke inn å å fjerne visdomstannen pluss en tann til te rotfyll. er kjempe bekymret for at noe skal hendt gale med fosteret*snufs* hva kan jeg gjøre, men må nesten fikse dette for det gjør så ufattelig vondt[:(] Trur dere det er for seint for den lille spiren min ? leste du helst ikke skal gjennomgå slike ting i i svangerskapet

Det er ikke noe problem, bare si ifra at du er gravid hos tannlegen.

Velkommen til oss!! [:D]

Takk for d [:)]

Ja eg skal gjøre det.  men har jo allerede hatt 2 fylling utskiftelser e dei eg e bekymra for,for dei fant ikke ut med en gang hva som va gale[&:]vil jo så gjerne at alt skal være bra me lille spiren. å eg viste jo ikke da eg va gravid så he jo tatt ibux også. Hønemor allerede kos skal dett gå, hehe

Du visste jo ikke om dette.. Det går nok bra skal du se!! [:D]

Hei hei, og velkommen! Er og ny her!;) Når eg gikk med min første, så var eg og hos tannlegen uten å vite eg var gravid, tok et par hull og noen visdomstenner, når eg fant det ut så ga eg beskjed, og han gjor det han kunne og som var nødvendig, så tok eg resten etterpå.. Poden min er frisk og rask!:)

Jeg var akkurat hos tannlegen og boret. Han sa at det ikke spilte noen rolle at jeg var gravid :)

Velkommen og gratulerer!!
Det jeg leste om tannlege, var at det var helt ufarlig med lokalbedøvelse ifbm borring..
Det har sikkert gått fint!

Velkommen å gratulerer! [:)]

Velkommen hit[:)]
Du får si ifra neste gang du er hos tannlegen, så tar de i alle fall evt. nødvendige hensyn da.
Det som er gjort er gjort, og du kan ikke bebreide deg når du ikke visste noe selv! Dessuten står det sannsynligvis bra til med en lille skal du se[:D]
Lykke til i resten av svangerskapet, og igjen : velkommen hit[:)]

Velkommen[:D] 

Eg spiste ei eska ibux når eg va syk uten eg visste eg va gravid[&:] har godt fint nå og det e 5 uker siden.

Ska nok se at dette går bra[:)]

Velkommen til oss. Trakk to visdoms tenner under forgje svangerskap med bedøvelse og greier, går nok fint skal du se:)

gratulerer såå mye !! [:)]
jeg var forresten til tannlege for noen uker siden å traff visdomstann.. det gikk kjempe bra [:)]

Back
Topp