hei ny her

cattepus

Andre møte med forumet
Hei jeg er 25 år og jeg og samboeren min har prøvd å få barn i 7 mnd uten hel.. begynner å miste håpet nå...
 
hei cattepus,hehe stiligt nick.
velkommen hit,gi opp?nei det må du ikke gjøre,vet hvordan du har det å noen ganger har jeg bare lust å gi opp alt dette styre,tanker,følelser osv.[&o]

men ikke gi opp!dette er den perfekte siden å komme med fustrasjoner( å gleder)så ut med det!!!hehe...det pleier å hjelpe å lufte tankene her inne.

lykke til.
 
Velkommen skal du være!!!!!

Krysser fingrene for at det skal flytte inn en huleboer i magen din om kort tid!
 
velkommen, og hold motet oppe, me er mangen her som har prøvd lenge[;)]
 
Hei på deg[:)]

Hjertelig velkommen hit[:)] Håper du vil trives.
Ønsker også lykke til med videre prøving.... Husk at det
er helt normalt å prøve en stund... Dere lykkes nok snart
skal du se[;)]

Klem[:)]
 
Velkommen hit [:)]

Vi brukte 8 mnd sist - men det gikk tilslutt[:D] Må aldri gi opp håpet..[;)]
 
Velkommen, cattepus [:)] Dette er det perfekte sted for å få støtte, trøst og å dele gleder med andre [:D] Lykke til videre!!!!
 
Hei.. takk for det.. trenger sårt noen å dele tankene med når det stopper seg litt innimellom... samboern skjønner liksom ikke helt hvordan det er.. har en datter fra et tidligere forhold men med samboeren har jeg ingen å ønsker det så sårt...
takk for fine ord :)
 
Det skjønner jeg godt! Det er vondt å ikke få til det man har aller mest lyst til her i verden [:(] Vi prøver egentlig ikke så hardt, har slutta med pilla og koser oss med jevne mellomrom uten stress [:D] Allikevel er det jo litt nedtur når tante rød kommer på besøk....
Lettere sagt enn gjort , men prøv å ikke tenke så mye på det, bare kos dere og la det som skjer skje[:)]
 
Heisann cattepus!
Velkommen hit til oss!
Skjønner at du blir frustrert og har lyst til å gi opp, men man må nesten bare fortsette [:)]
Jeg og samboeren har prøvd i over et år nå, så vi har til tider vært rimlig frustrerte, men så finner vi ut at dette skal vi bare klare! Om det så må ta flere år, så er det verdt det [:D]

Håper du får det fint her sammen med oss i hvertfall, også er det bare å komme med spørsmål og råd i alle mulige retninger [:D]

[:D]Kos og klem [:D]
 
hei og velkommen hit[:D] klaffer snart skal du se[;)] lykke til med prøvinga
 
heisann cattepus

Ikke fortvil. Vi prøvde i 1 år vi, ganske aktivt[8|] før vi fikk det til.
 
hei og velkommen hit...
håper du vil trives og at det flytter en huleboer inn i magen din snart...
klem
 
Back
Topp