Hei! Ny her

92mamma

Betatt av forumet
Heisann!
Sniker innom her idag. Er 11+5 men i går ble det litt rødt på papiret :( idag kom litt slim på papiret. Så spørs om det bare blir en snikerunde innom :( noen andre som har hatt blødning?
 
Gratulerer så masse! :)
Håper noen kan svare deg på spørsmålet ditt.
Så vidt jeg vet, er litt blod helt vanlig tidlig i svangerskapet - det er verre hvis det blir hele tiden eller større mengder. Håper alt går bra, og at spiren sitter hele veien til april!
 
Gratulerer og velkommen [emoji173][emoji173] ang blødning har ikke jeg hatt det selv, men har forstått at det er vanlig med blødning på den tiden pga morkaken tar over. Men er du bekymret vil jeg anbefale deg å ta kontakt med legen din [emoji173] håper det er en uskyldig blødning og at alt er bra med spiren din [emoji173]
 
Jeg har hatt flere småblødninger, og alt står bra til med min mageboer :)
 
Godt å høre! :) jeg tar kontakt med legen min i morgen. Regner med å få komme inn ganske kjapt. Skal sies at jeg fødte bare for 7 mnd siden..så er nesten litt flaut å gå til legen sin, haha :)
 
Jeg har også hatt flere blødninger, både Styrtblødning og bare brun spotting på papiret.
Nå er jeg 13+5 og såvidt jeg vet er alt fint :)
 
Velkommen [emoji175] har ikke hatt blødning selv, men hørt om flere hvor det har gått bra. krysser fingre for at alt er bra med den lille
 
Ganske mye blod ved toalett besøk nå :( slimete også..
 
Velkommen inn hit til oss.
Krysser fingrene for at alt går bra for deg ♡
 
Legetime klokken 13.30, håper hun henviser til ul ganske kjapt.

Takk for all støtte <3
 
Lykke til[emoji4] håper alt går fint[emoji5]
Hadde selv en kraftig bløding 11+4, og det gikk fint[emoji4]

Rart å si det, men blir veldig glad når jeg leser sånt! Hadde du litt slim også?
Hadde du noe smerter? Kjenner det murrer litt. Synes nesten det blir litt ekkelt å bli undersøkt idag, når jeg blør.... :S kunne tenkt meg at hun bare sender meg på ul
 
Rart å si det, men blir veldig glad når jeg leser sånt! Hadde du litt slim også?
Hadde du noe smerter? Kjenner det murrer litt. Synes nesten det blir litt ekkelt å bli undersøkt idag, når jeg blør.... :S kunne tenkt meg at hun bare sender meg på ul

Jeg skrev selv innlegg forrige uke, ang akkurat det samme. Jeg hadde ganske mye blod. Våknet om morgenen og det rant. Helt Grusomt. Jeg var sikker på jeg mistet. Fikk komme raskt på ul. Som viste at alt var bra. Så deilig. Jeg hadde også murringer.
6 dager senere kom ny blødning. Da våknet jeg med blod i sengen om natten. Igjen grusomt. Ny ul viste fremdeles at alt var bra. Og de fant ikke årsak til blødningene mine. Ekkelt syntes jeg. Dette var torsdag. Og fremdeles spotter jeg brunt. Håper sånn det skal slutte og at jeg ikke får flere blødninger.

Håper du også får gode nyheter. Kanskje fastlegen har ul? Det har min fastlege.
Det virker som det er vanlig å blø. Opp til 25% blør i svangerskapet, i følge gynekologen min. Skummelt. Men det virker som det går bra for veldig mange tross mye blod.
 
30 minutter til legen nå, nå komme det litt smerter også kjenner jeg :’(
 
Takk <3 Ååh.... :(
 
Da kom det ut en del.. så dette er nok over. Men får inn til legen å høre. Må sikkert på ul for å se om alt er ute
 
Huff, hvordan går det med deg?
 
Back
Topp