Hei. Ny her =)

Lyckemi

Andre møte med forumet
Hei. Jeg hete Line og er gravid med min første, har termin 12.10 =) E 26 år og samboeren min e 27. Vi bor i Tromsø og har bodd her heile mitt liv =) Jeg skjønner ikke så mye av det forumet her, men satt her no i kveld og fant da ut at jeg skulle prøve å legge igjen no ord her. =) Og wii, ser ut til at jeg får det til =))

Ps, jeg er fæl til å skrive dialekt innimellom, men jeg prøver å la være! =p

Så koslig hjertelig velkommen! Har også foreløpig termin 12 okt :-)

Heisann :) Alltid kjekt med nye medlemmer :) velkommen :) Jeg kommer fra Rogaland og er 31 :)

Hei og velkommen til oktoberjentene :)
Og ikke minst - gratulerer med baby i magen.

Jeg er opprinnelig fra Narvik, som ikke ligger så langt unna Tromsø, så jeg er ofte på tur til å skrive dialekt også, hehe :) Skriv slik du vil, flere jenter her inne skriver på dialekt, og det er bare koselig :)

Jeg er gravid for første gang og har også foreløpig termin 12.10.

Velkommen, og gratulerer så mye med baby i magen! 

Tusen takk. 

Gratulere til dokker og!! 

Lyckemi skrev:
Hei. Jeg hete Line og er gravid med min første, har termin 12.10 =) E 26 år og samboeren min e 27. Vi bor i Tromsø og har bodd her heile mitt liv =) Jeg skjønner ikke så mye av det forumet her, men satt her no i kveld og fant da ut at jeg skulle prøve å legge igjen no ord her. =) Og wii, ser ut til at jeg får det til =))

Ps, jeg er fæl til å skrive dialekt innimellom, men jeg prøver å la være! =p

HURRA! endelig ei tromsøjente! Æ e, som du sikkert forstår åsså fra Tromsø! :)

Gratulerer og velkommen så mye hit :)

Og dialekt funker bra det altså :)

Hei du!! Velkommen inn hit og gratulerer så masse med baby i magen
Dialekt gjør ikke no', så skriv akkurat som du føler for

Hei Hei og velkommen:-)

Becky87 skrev:
Velkommen hit!

velkommen hit :) kjekt med flere oktober jenter!.. jeg er ikke sånn super aktiv men er somregel innom å leser nå å da :) kjekt å ha noen å snakke om når det gjelder svangerskap å sånn :) gratulerer med baby i magen :D

Becky87 skrev:
Velkommen hit!

Takk :D

hei hei..ny her og..å her e terminen den 13 oktober :) så sitte her å trykke meg fram..

Back
Topp