Hei! Ny her :)

lille_lykke86

Forelsket i forumet
Hei!
Nå har jeg sneket en god stund og føler at det er på tide å hilse på :)
Jeg er ei blid jente på 25 som venter prinsesse nummer 2. Har termin 1. januar, så blir spennende å se når lillesøster melder sin ankomst.
I dag er jeg 32 uker! Bare 8 uker og 2 dager igjen  Tiden har gått utrolig fort.

Synes dere virker som en herlig gjeng her inne, og jeg gleder meg til å dele den siste delen av svangerskapet med dere :)

Får vell si velkommen :D 
Alltid koselig med nye ^^

Velkommen:). Koselig med nye.

Velkommen

Hei,hei. Velkommen....

Hei hei å velkommen inn til oss

Velkommen hit :-)

Tusen takk for hyggelige velkommster!! Dere er veldig søte!

Gutt2012: Så koselig av deg å spørre! Svangerskapet har vært veldig bra til nå nylig.. Har kun hatt en del bekkenplager, og det må man jo bare regne med. Men nå i det siste synes jeg det bar begynt å bli litt tungt. Har hatt mye nedpress og mensmurring en to ukers tid, og forrige fredag gikk slimproppen. Ikke at jeg synes det var noen krise, men var nå på sjekk og alt så bra ut :) Så natt til mandag begynte jeg med maserier, og har hatt det nesten daglig (nattlig!) siden + at kynnerne mine også er blitt mye mer ubehagelige. Har snakket med dem på føden, og det er heldigvis ingen fare så lenge takene er uregelmessige og gir seg etter hvert. Men, synes det er veldig slitsomt, og kan ikke si jeg gleder meg til nesten to måneder til med dette.. Men, men.. Alt for det lille mirakelet!

Hvordan går det med dere andre? Vil gjerne høre om hvordan dere har/har hatt det.. :) 

Back
Topp