hei, ny her!

once more

Elsker forumet
Mailykke <3
hei, så morsomt å finne en hobbyforum her og! Godt å komme meg litt ut av FS forumet noen ganger, det er ikke lett å være prøver. Min måte å slappe av er å sy, begynte med det for 10 år siden og har begynt for fult med det. Selger på Epla og nettbutikken min, og her i bygda. Ellers lager jeg gaver til venner og familie. Jeg syr mest unike kjoler, men i går har jeg prøvd meg på en str 140 tunika, som ble ganske fin synes jeg.
Den ligger ut til salg, men hvis den ikke blir solgt i 4 uker får min datter den :)Ellers har jeg stor stoffdilla og 5 symaskiner (hvorav 2 gamle)..... eneste jeg egentlig mangler er en coverlock.
Flere som syr her??

Heisann! Kjekt at fler titter innom her, har blitt litt dødt på hobbyforumet etter omleggingen av BV.
Jeg driver igrunn med det meste av hobbyer :P, men akkurat nå er det søm som er favoritten. Du ser litt av hva jeg driver med inne på bloggen min.

Den tunikaen var utrolig fin! Har du link til epla, blogg e.l så vi kan se hva du lager? :)

5 symaskiner?! Hehe, sambo klager over mine 2 ("vanlig" husqvarna viking Daisy og Janome ML 644D) Imponerende!

hei Atina, jeg skal ta en kikk på bloggen din!

Mine gamle maskiner er en janome easy jeans og en Babylock, som jeg har til reserve eller til min datter får interesse.
Mine nye maskiner er det beste jeg vet: Janome memory craft 5200 symaskin, Janome ML 644D lockmasin :) (får den denne uke, byttet inn mot en singer jeg kjøpte i desember), og en Brother Innovis 700E broderingsmaskin.
Så da kan du si til sambo din at det er kvinner som er enda verrer!

jeg driver mest med sying nå pga bestillinger, men jeg liker nesten alt, hekling, strikking, kortlaging, alt som er kreativ!
Ellers driver jeg med musikk og sang :)
Her en link til epla, der finner du en del:
http://epla.no/shops/kjekkogsoet/

Heia

Jeg vet ikke opp ned på en symaskin..... den tunikaen du hadde sydd der var bare nyyydelig!!

Hos meg går det mest i scrapping av kort og LO og innimellom blir det litt hekling og strikking også

hei!
jeg har stor respekt for kortlagere, for noen er jo bare så flinke!
jeg har ganske mye scrappesaker selv, men blir aldri så flink.
For meg er det nok at alle farger passer sammen, g at det er gjort pent :)
Skal ta en kikk i bloggen din :)

Hei og velkommen hit til oss:)
Jeg syr masse jeg også:)
Tunikaen du har sydd var nydelig:)

Hei! Koselig å se flere syere her, heldraktene du har laget er jo så tøff!
Hvorda synes du det er å sy med stretchy stoffer?
jeg er veldig glad i bomull og babyribb og sant.

Da har jeg vært innom Eplabutikken din en tur, og her var det jaggu meg mye fint! Du er utrolig flink! :)

Takk i like måte!emoticon

Back
Topp