Hei ny her og lurer litt...

Venternr5

Blir kjent med forumet
Hei Ny her btw.. Jeg er gift og har 4 barn i lag med en fantastisk herlig mann. Minste mann nærmer seg 3 år, og mannen ymter frempå om vi ikke skal ha en til før vi sier stop. Jeg har sagt at vi bør vente til alle puslebrikkene er på plass. Men tenker samtidig at det egentlig ikke er noe som MÅ på plass før det kommer en til. Vi klarer oss selv,har hus,jobb. Det eneste jeg tenker på er; hva vil folk si? Man hører jo ofte når folk får nr 5, er de med i en sekt eller noe.. har dere ikke nok osv.. Jeg burde kanskje ikke,men det er det jeg tenker på. Hva hadde dere gjort? Det er jo våres liv, vi er aldri avhengig av barnevakt og vi får endene til å møtes. Og ønske om en til er stort hos oss begge

Hei Ny her btw.. Jeg er gift og har 4 barn i lag med en fantastisk herlig mann. Minste mann nærmer seg 3 år, og mannen ymter frempå om vi ikke skal ha en til før vi sier stop. Jeg har sagt at vi bør vente til alle puslebrikkene er på plass. Men tenker samtidig at det egentlig ikke er noe som MÅ på plass før det kommer en til. Vi klarer oss selv,har hus,jobb. Det eneste jeg tenker på er; hva vil folk si? Man hører jo ofte når folk får nr 5, er de med i en sekt eller noe.. har dere ikke nok osv.. Jeg burde kanskje ikke,men det er det jeg tenker på. Hva hadde dere gjort? Det er jo våres liv, vi er aldri avhengig av barnevakt og vi får endene til å møtes. Og ønske om en til er stort hos oss begge
Hei og velkommen skal du være :-)

Eg sier kjør på :-D ikke bryr deg hva andre tenker, har dem ikke noe aent å tenke på eller prate om så sier dette mer om dem en dere ;-) :-) masse lykke til :-)

Tenker da spesielt på foreldre,svigerforeldre og søsken.. jeg er veldig sånn at jeg må ha anerkjennelse for å gjøre noe. Litt dårlig selvtillit kanskje.... hmm,ikke lett dette her. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg bryr meg,har ikke hjelp ift barnevakt eller pass uansett så de kan jo ikke si noe egentlig da.. hvordan får man smilyer her forresten?

Hei og velkommen! :)

Så utrolig flott at dere ønsker og har muligheten til et barn til! Jeg tenker at dere er utrolig heldige som kan ha så mange barn! Kjør på! :) :) Lykke til!

Tusen takk Blir veldig fort gravid,det holder neeesten å bare vaske undertøyet i lag.. hihi.. har prevensjon nå,men nå er spm da å slutte med det..

Tenker da spesielt på foreldre,svigerforeldre og søsken.. jeg er veldig sånn at jeg må ha anerkjennelse for å gjøre noe. Litt dårlig selvtillit kanskje.... hmm,ikke lett dette her. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg bryr meg,har ikke hjelp ift barnevakt eller pass uansett så de kan jo ikke si noe egentlig da.. hvordan får man smilyer her forresten?
Eg kan ikke si at eg forstår pga eg bryr meg ikke hva andre tenker om meg og mine valg. Eg ville bare fortelle deg at det er greit å ønske seg flere barn, barn er jo i mine øyner den største gaven og det som iallefall gjør meg mest lykkelig. Eg lage dem på samme måte som på melding :-)

Prøver å gjøre det på samme måte som med melding men går ikke.. hmm.. nei det er sikkert vanskelig å forstå når man ikke har det likt. Kanskje jeg bare skal gi f i hva alle tenker og kjøre på... hehe.. : )

Prøver å gjøre det på samme måte som med melding men går ikke.. hmm.. nei det er sikkert vanskelig å forstå når man ikke har det likt. Kanskje jeg bare skal gi f i hva alle tenker og kjøre på... hehe.. : )
Du mangler nasen -

Ja kjør på og gi f.. Det er best av og til :-)

Hvis dere begge ønsker en til, så tenker jeg at det bare å sette i gang ;)

Siden dere begge ønsker en til, har plass og økonomi så hvorfor vente?

Gjør det dere føler er riktig for dere! :)

Ikke bry deg om hva andre sier :)

Så heldige dere er som kan gå igang med nr.5 - her har vi prøvd i 6 år på å få nr.2 og vi er snart 40.. Ikke bry deg om hva andre sier! Folk får tro hva de vil! Lykke til med nr 5 :)

Jeg synes dere skal tenke på hva dere vil, og hvis det er et femte barn, ja så hvorfor ikke!! :) Og så hyggelig for barna deres å ha så mange søsken!

Masse lykke til! :)

Tenker dere vett jo det fungerer for dere så hvorfor ikke;)

Tusen takk for svar alle sammen :-) Vi går nok i gang med prøving på nr 5 utover høsten en gang. Er bare så innmari redd for hva mine foreldre sier, garantert at de sier at jeg må ta abort og har dere ikke nok osv.. men skal følge deres råd og bare drite i hva folk sier..så lenge jeg og mannen min er enige og vi klarer oss selv så føler jeg at hvorfor gidder de egentlig,de har jo i grunnen ingenting med hva vi foretar oss... ;-)

Yes, that's the spirit! Dere må gjøre det som er rett for dere :) hva alle andre tenker og tror trenger dere ikke å bry dere med :) her prøver vi på nr 4, og jeg regner med at det kommer noen reaksjoner. Men kommer til å svare som sant er, at jeg elsker å ha barn rundt meg og vil ikke ende opp alene som gammel :)

Angående smilefjes: Øverst på rubrikken der du skriver er det masse forskjellige symboler. Ett er et smilefjes, der finner du mange smileys :)

Back
Topp