Hei! Ny her jeg..

Brokelinn

Andre møte med forumet
Har vært på BIM (hvor det er forholdsvis bra stemning) men DiB orker jeg ikke mer. Det er så mye hakking og "bedrevitere" der inne som gjør alt surt for de som prøver å poste ett problem.

Noen som kan fortelle meg at det er bedre her inne, at dette er mitt blivende forum?! Hvordan er stemningen på BV?
Syns jo det er veldig koselig å skravle litt med andre mødre, og ha mulighet til å spørre om råd og erfaringer!

Tror du vil trives her[:)] Velkommen skal du være!

Men som alle andre "samfunn",så vil der nok være både bedrevitere og irriterende personligheter.. Men alt i alt så synes jeg BV er en fin plass[;)]

her er det SOMREGEL veldig bra,men litt krangling/diskusjoner/usakligheter er det no her og[;)]
men er veldig mangen,veldig fine mennesker her inne[:D][:)]

ORIGINAL: astrone

her er det SOMREGEL veldig bra,men litt krangling/diskusjoner/usakligheter er det no her og[;)]

Enig[:D]

Good to know:)

DiB er rette stedet for å få en god latter, men ikke der du legger ut et seriøst problem du ønsker seriøs hjelp til..

Da skal jeg prøve å sette meg litt inn i dere, så blir jeg antagelig hekta selv [8D]

Velkommen skal du være, håper du vil trives

Tusen takk, dette lover godt!! Koselig å bli ønsket velkommen sånn[:D]

ORIGINAL: astrone

sign!

Og velkommen hit![:D][:D]

Back
Topp