Hei. Ny her jeg...

3jenter1gutt

Andre møte med forumet
Hei. Som dere kanskje ser på nicket mitt så venter jeg nr 4. Jeg skulle bare ha tre barn, men min etterlengtede sønn, min tredje, døde i magen i uke 38 tidligere i år! Det har vært en utrolig tøff tid og savnet er fremdeles enormt. Det er en så ensom sorg når barnet dør i magen, folk forventer at det er over veldig fort, men sånn er det jo ikke. Jeg sørger over min sønn som aldri fikk se dagens lys, å det gjør vondt!!! Jeg ble gravid igjen etter ca 5 mnd og er nå i uke 15. Får tett oppfølging og har en flott lege som er svært støttende og det hjelper på. Men kjenner frykten kommer snikende. Jeg er glad for å være gravid igjen, men gleder meg ikke. Ennå...
Det var litt fra meg.
 
hei jeg vet akkurat åssen du har det... jeg mistet min lille gutt for ca 4 uker siden jeg hadde kommet til uke 31... så jeg vet akkurat åssen du har det.... jeg håper det går bra med deg....

Klem
 
Kjære tid det må være tøft å miste så sent i savngerskapet!!! Ble veldig trist på deres vegne.. Dere må ha lykke til!
 
velkommen hit
 
jeg nistet fredrik etter 7 1/2 mnd i magen, men han levde i 1t 24min.
10 år etter, når jeg ønsker meg barn igjen mistet vi etter 3mnd
 
''livet er det som skjer mens man planlegger noe annet''
                                                         j.lennon
 
-vi er her for deg-
 
Skjønner godt hvordan du har det.Har mistet 2 ganger i uke 22+1...Håper du klarer å kose deg med svsk etterhvert,og godt du føler at du får bra oppfølging nå,det er viktig!
Håper det går bra fremover med dere,lykke til[;)]
Klem fra meg;)
 

Hei.
 
Eg fødde min lille Kristine i uke 20 (for 1 1/2 veke siden) pga ho hadde misdannelser som var "uforenlig med liv". Det er vondt at nokon trur at sorgen vår skal vere over så fort bare fordi barnet døydde i magen...[&o]
Håper at svangerskapet ditt går fint.[:)] Eg ønsker også å bli gravid igjen men kommer alsri til å føle meg HEILT trygg i svangerskapet. men eg vil ikkje la det bli ein hindring for at eg ikkje skal pøva igjen om ei stund. Send meg gjerne ein PM om du vil.
 
masse lykkeønskinger og klemmer [:D]
 
Så trist tenker på deg og din kjære. Mistet min lille Andrè i uke 33,han døde i magen min.
 
Back
Topp