Hei. Noen andre rugere her? :)

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Jeg har en sønn på ett år, han fikk vi på vårt aller første prøverørsforsøk, fersk.
No er vi igang med søskenforsøken, fryseforsøk i naturlig syklus.. Dette er tredje fryseforsøket vårt.

Jeg er nå på rugedag 9, og har greid å holde meg unna graviditetstest. Er så redd for skuffelsen. Så venter til blodprøve på tirsdag,.

Hvilken rugedag er dere på? Hvilket forsøk er dette? Barn fra før? Skal dere vente til blodprøve med å teste? :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Heisann så spennende å lese. Du er jammen flink som ikke har testet enda!

Selv er jeg på rugedag nr 2 i IVF-forsøk nr 3. Alle mine forsøk har vært ferske fordi eggene ikke har vært av frysekvalitet. :( Jeg har ingen barn fra før, håper inderlig det går veien denne gangen! Ganske intenst opplegg dette her.

Jeg tror nok jeg kommer til å teste før dagen. Særlig fordi jeg skal fly nordover på selve testdagen så jeg får ikke tatt blodprøven før 3 dager senere! Da får det gå med hjemmetest :)

Hei. Er på rugedag 10 på ferskforsøk. Har ei jente som nettopp ble 3 år ;) Etter henne har vi vært gjennom 3 ferskforsøk, dette er det 4. og 2 fryseforsøk.
Må vente på blodprøvesvar neste uke... Har ekstra støtte med ovitriellesprøyte, progestan og lutinus nå, så testen hadde uansett blitt positiv :P
Grunnen til at vi har ekstra støtte er fordi jeg har bynt å blø på dag 9 el 10 tidligere..

Men blør ikke enda, hurra! Og har veldig troen denne gangen. Er første forsøk i privat sektor nå ;)

Heisann så spennende å lese. Du er jammen flink som ikke har testet enda!

Selv er jeg på rugedag nr 2 i IVF-forsøk nr 3. Alle mine forsøk har vært ferske fordi eggene ikke har vært av frysekvalitet. :( Jeg har ingen barn fra før, håper inderlig det går veien denne gangen! Ganske intenst opplegg dette her.

Jeg tror nok jeg kommer til å teste før dagen. Særlig fordi jeg skal fly nordover på selve testdagen så jeg får ikke tatt blodprøven før 3 dager senere! Da får det gå med hjemmetest :)
Det er en krevende tid denne ventingen. :/ håper inderlig dere får full klaff denne gangen! Det har dere virkelig fortjent etter den lange prosessen. Som en venninne sa til meg idag; uansett hva oddsen tilsier, så må man virkelig tro på at dette her kommer til å gå bra :-)
Du må holde oppdatert hva som skjer videre :-)

Hei. Er på rugedag 10 på ferskforsøk. Har ei jente som nettopp ble 3 år ;) Etter henne har vi vært gjennom 3 ferskforsøk, dette er det 4. og 2 fryseforsøk.
Må vente på blodprøvesvar neste uke... Har ekstra støtte med ovitriellesprøyte, progestan og lutinus nå, så testen hadde uansett blitt positiv :P
Grunnen til at vi har ekstra støtte er fordi jeg har bynt å blø på dag 9 el 10 tidligere..

Men blør ikke enda, hurra! Og har veldig troen denne gangen. Er første forsøk i privat sektor nå ;)
Oh spennende:) skal du ta blodprøve på mandag? Vi var veldig nærmt i rugetiden da:) fikk dere jenten deres på første forsøket?
Krysser fingrene for at dere får positiv test :D

Oh spennende:) skal du ta blodprøve på mandag? Vi var veldig nærmt i rugetiden da:) fikk dere jenten deres på første forsøket?
Krysser fingrene for at dere får positiv test :D

Skal ta blodprøve mandag og onsdag, så kjempe spennende!
Ligger å får ikke sove nå pga halsbrann, skikkelig ubehagelig :P Men men...
Vi var gjennom ett ferskforsøk og skulle igang med fryaeforsøk da mensen aldri dukket opp :D Så vi klarte faktisk å bli gravide med snuppa selv. Brukte 3 1/2 år på å bli gravide da. Og har prøvd på søsken siden hun kom til, så håper virkelig det går vår vei nå ;)

Har du mange symptomer da?

Skal ta blodprøve mandag og onsdag, så kjempe spennende!
Ligger å får ikke sove nå pga halsbrann, skikkelig ubehagelig :P Men men...
Vi var gjennom ett ferskforsøk og skulle igang med fryaeforsøk da mensen aldri dukket opp :D Så vi klarte faktisk å bli gravide med snuppa selv. Brukte 3 1/2 år på å bli gravide da. Og har prøvd på søsken siden hun kom til, så håper virkelig det går vår vei nå ;)

Har du mange symptomer da?
Har egentlig ingen symptomer. Eneste må være at eg må på do om nettene de siste par dagene :p

Tok en test i dag. Negativ :-( er så lei av negative tester.. De er noe driiiiit! Jaja. Får begynne å tenke på neste innsett :) i november forhåpentligvis.

Ikke gi opp håpet enda. Så lenge du ikke har fått mens er det håp ;)
Kan være tidlig enda :)

Back
Topp