Hei Nina23 :-))

katrin

Betatt av forumet
Takk det samme! Virker som er veldig koslig og trivelig jente du ogs夤 kjekt å bli kjent med deg! Hadde vært toppers å møtt deg i sommer da, skal nok klare å ordne det..
Heldig du som skal på UL torsdag da..dere gleder dere vel kan jeg tenke meg?... Jeg skal på UL neste fredag den 22.juli,, gleder meg voldsomt, har lyst å vite om det blir gutt/ jente ja..er så nyskjerrig vettu..haha

Har tenkt litt på navn vi også.. tenkt litt fram og tilbake, men det er 2 navn vi begge er enige på og det er; Emily og Isac..tenke å ha litt engelsk navn, men som også kan brukes her i norge.. Erica er kjempefint!! Tenkte litt på det i begynnelsen faktisk..
Skal dere vite kjønn hvis de ser det?
Håper hvertfall alt er bra med babyen!!

Skal du på Molde-jazzen? Lurer på å ta meg en tur..var bare en liten tur i fjor..
Orker kun hvis det blir finvær da, men det ser jo lyst ut nå..verste som er er å traske der i pissregn..

Masse klemmer fra Mariell

[:)] Hei igjen:-)

Jeg har ikke vært her så veldig mye i det siste, har hatt så masse å styre med:-)

Var på ul igår, og det var helt fantatisk!!!!:-)))
Alt sto bare fint til med babyen vår, nyrer og alt sungerer som det skal, fikk se hjertet, og høre lyden sterkere enn noen gang. Jordmora sa at det var en fotogen krabat vi hadde her:-)) Artig:-) Hun var ikke helt sikker på kjønnet, men vi får vite det neste gang den 27 september!:-) Da kunne hun se det helt sikkert sa hun:-)
Men jeg må si at det var en helt utrolig opplevelse, for oss begge, tårene kom og alt det var helt ubeskrivelig. Har du barn fra før eller er dette ditt første??
Om det er deres første så må du bare glede deg til ul, det er helt utrolig. Hvor langt er du på vei nå?
Jeg fikk justert terminen en dag frem, til 17 desember:-)
Når kommer dere hit en tur da, håper det ikke er lenge til.
Jeg har aldri vært på Moldejazz, er det artig??

Mange klemmer fra meg:-))

Back
Topp