[:)] Hei gull:-)
Takk for svar:-) Joda var på ul på torsdag, og det var en utrolig opplevelse, hadde aldri forestilt meg at det skulle bli som det ble, var helt utrolig både for meg og for Espen:-) Øynene fylte seg med tårer for oss begge skal jeg si deg, det var helt utrolig å få se gullet vårt leve, og bevege seg.
Deilig å få vite at alt stod bra til med gullet vårt ja for jeg har jo vært så utrolig bekymra i en periode nå, jeg får komme tilbake på en ul til, de kaller det for vekstkontroll:-) da skal jeg tilbake den 27 september:-) jiipii:-)!!!!
Nå, hvordan går det hos dere da? har dere bestemt dere for navn?? Er ikke det letteste det der nei kan jeg tenke meg:-) hehe.. dere er vel govt uenig kan jeg tenke meg.. haha!! kjenner deg vettu sta som et esel!! men det er bra det!! hehe
Velvel når ville du og mariell komme til byen på besøk da, vi reiser til geranger den 28 juli og blir der i fire dager så det må bli før eller etter den tiden:-) slik at vi får treffes:-) håper dere kommer noda, for jeg gleder meg så utrolig masse til å se deg igjen og ikke minst til å treffe mariell. Hun virker kjempekjekk da:-))
Velvel gull, nå stikker jeg herfra, men send mld når det passer da, alltid kjekt å få svar fra deg:-)
I LOVE YOU BABY!! MISS U ALOT!!!!!
Ring meg en dag da gull, så snakkes vi:-)) koser i massevis til go`jenta mi:-)