hei nina 23

x1xmay

Flørter med forumet
her har du tvillingmora som er gravid med nr 3. savner deg vanvittig vet u. magen vokser og alle tror jeg skal ha tvillinger igjen. fikk høre hjertelyden i dag.da begynte jeg å gråte av glede. er 13 uker +1 dag. klem.

[:)] Ååååå no blei e gal vennen!!! så kjekt at du har kommet inn på forumet:-)
Snakket litt me mariell og hun virker jo kjempekjekk:-))

ÅÅå så herlig da, jeg var hos legen selv idag og hørte hjertelyden igjen:-) utrolig deilig!! kjempehøy og sterk hjerterytme sa legen, veldig bra:-))) hehehe

Når kommer du til byen?? miss u hell of alot vettu!!!
Så alle tror det er tvillinger igjen asså?? ja mariell sa du hadde stor mage da:-)
Når skal du til ultralyd da tulla??
Da faller dommen om det blir tvillinger vettu:-)
Jeg skal neste torsdag heldigvis:-)))) Gleder meg vannvittig:-) Vi må treffes snart:-)
Jeg er 17 uker på fredag som kommer og magen vokser for hver dag:-) hohohho kjekt det!!!

Er du ofte her eller????? Det må du være no, jeg er her hver dag jeg:-) hihihi

Kjempegla i deg gull, gleder meg utrolig til å se deg igjen:-))

Tusen klemmer i fleng til gull`jenta mi!!!
I LOVE YOU GULLET:-)))))

Hei Nina.Kjekt å høre fra deg. Skal ta med meg Marielle å besøke deg en dag. Ønsker deg lykke til med ultralydundersøkelsen.

Søstra mi er gravid også. Wenche, hun er snart 10 uker. Gleder meg til å bli tante.Jeg hadde siste mens 1.dag den 5/4 og hun hadde siste mens 1.dag 4/5. Ha ha.Skulle tro det var planlagt, men det er det jo ikke. Mamma synes at vi døtrene, har vell mange barn nå. Men hun blir like glad hver gang det kommer et nytt familiemedlem.

Tenker på navn til babyen våres, men jeg å Øyvind blir ikke helt enige. Får vi gutt, ønsker jeg å kalle han for Daniel, blir det jente ønsker jeg at navnet blir Iben.

Du da? funnet navn? blir det Erika eller Kevin?

kos og klems fra May

Heisann gull:-))

Takk for svar på mld, kjempekjekt å høre fra deg:-)
Gleder meg utolig til du kommer til Ålesund igjen, savner deg virkelig skal du vite!!

Du og Mariell må ta dere en tur å besøke meg i sommer det hadde vært utloig koslig:-))
Gratulerer så mye da vennen at du skal bli tante igjen, regner med at mora di får nok å henge fingrene i nå ja.. hahaha
Når har du termin igjen forresten?

Vi har Erica og Kevin som navn vi ja, vi har ikke flere enn de to foreløpig:-) Men vi liker de navnene veldig godt begge to så der er vi heldige:-)
Hva vil yvind at barnet skal hete da? Øyvind " Fjellklatrer" Junior kanskje?? hahaha dere er så søte sammens vennen:-) Må hilse masse forresten:-)

Hva driver du med om dagene da? Bortsett fra å jobbe? Koser deg i sommerværet??

Har du Msn forresten?
Klemmer i fleng på vei til deg gull`pia mi:-)
Lots of love comming at ya:-))!!!

(som svar på may)
Innlegg nr.: 6

Hei. Vi har termin 12 januar. Men det ser ut som om jeg er kommet mye lenger. Håper jeg stagnerer for ei ri snart. skal tross alt ut i sykhuspraksis snart, å da hadde det jo vært ok å ikke føle seg som en elefant.

GLAD I DEG MASSE GULL

[:)] hEHE BARE VENT Å SE,

hehe bare vent å se du får nok to skal du se istedet for en!! hahaha da ler jeg may, det hadde vært artig da!!! hhe, jeg har stbilisert meg sånn noenlunde no og det var deilig, følte jeg vokste mye en periode, og da mener jeg hele kroppen!!! haha men nå har jeg en liten gravidmage heldigvis.. haha herlig, skal på UL på torsdag da:-) gleder meg vannvittig:-))

Ellers alt bra eller??
Klemma i massevis:-)

Hei gull. Har du vært på ultra enda?eller er det tors som kommer?
Nå skal jeg og barna ut å spise frokost.De har pynta seg med kjoler og oppsatt hår.

I dag er jeg 14 uker. Kjenner sommerfugler i magen av å t, men det er ikke lett å si om det er ungen som sparker eller om det er tarmene som hoper seg opp, ha ha.

Har du det bra ja? blir utrolig kjekt å se deg gravid, med kul på magen. Hils Esben.

STOR KLEM FRA MAY

[:)] Hei gulljena mi:-)

Ja det er nå på torsdag vi skal på ultralyd, tenk det er i morgen det:-) hihihi gleder meg utrolig masse til det, håper alt er bra. Prøvde å ringe deg idag, har nytt tlfnr. Sender deg en privat mld jeg med nr mitt:-))

åå Som dere koser dere i fineværet da tulla mi:-) kjektd det:-) hvordan går det med elise og cecilie da?? Håper alt er bare fint dere alle.

Jeg gleder meg så utrolig til du kommer til byen igjen, vi skal kose oss gløgg ihjel!!!
Hørte at du og Mariell ville komme en tur til beyen en dag, det gleder jeg meg til, blir kjekt å treffe henne da, du har jo snakket så mye fint opm ho:-) virker som ei kjempejente ho vennen:-))
Velvel, du må hilse masse så snakkes vi gullet mitt:-)

Ellers alt bra med deg??
Stor kos fra Nina`di!!

Espen hilsen masse tilbake herfra:-)

hei gull . er på jobb nå. hvordan gikk ultra? alt bra?gutt eller jente? spent i no.

STOR KLEM FRA MAY

[:)] Hei gull:-)

Takk for svar:-) Joda var på ul på torsdag, og det var en utrolig opplevelse, hadde aldri forestilt meg at det skulle bli som det ble, var helt utrolig både for meg og for Espen:-) Øynene fylte seg med tårer for oss begge skal jeg si deg, det var helt utrolig å få se gullet vårt leve, og bevege seg.

Deilig å få vite at alt stod bra til med gullet vårt ja for jeg har jo vært så utrolig bekymra i en periode nå, jeg får komme tilbake på en ul til, de kaller det for vekstkontroll:-) da skal jeg tilbake den 27 september:-) jiipii:-)!!!!

Nå, hvordan går det hos dere da? har dere bestemt dere for navn?? Er ikke det letteste det der nei kan jeg tenke meg:-) hehe.. dere er vel govt uenig kan jeg tenke meg.. haha!! kjenner deg vettu sta som et esel!! men det er bra det!! hehe

Velvel når ville du og mariell komme til byen på besøk da, vi reiser til geranger den 28 juli og blir der i fire dager så det må bli før eller etter den tiden:-) slik at vi får treffes:-) håper dere kommer noda, for jeg gleder meg så utrolig masse til å se deg igjen og ikke minst til å treffe mariell. Hun virker kjempekjekk da:-))

Velvel gull, nå stikker jeg herfra, men send mld når det passer da, alltid kjekt å få svar fra deg:-)

I LOVE YOU BABY!! MISS U ALOT!!!!!

Ring meg en dag da gull, så snakkes vi:-)) koser i massevis til go`jenta mi:-)

Back
Topp