Hei Nina 23

katrin

Betatt av forumet
Heisann!!
Jeg tror jeg har møtt deg en gang før..haha.
Jeg er venninne med May Britt og hjalp henne å flytte fra hybelen i Ålesund..
Som også er gravid:._

Kan det stemme at det er riktig Nina?

Klem Tinka:-)

[:)] Det stemmer, hvem er du? navnet ditt? er du også gravid? så kjekt da:-) vet du om may pleier å være her inne?? på forumet mener jeg? hvor langt er du på vei da?? hvordan i alle dager kunne dy vite det var meg?? hehehe så gøy da:-))
KLem

Heisann!!

Jeg vet May Britt har fortalt at hun har ei venninne i Ålesund som heter Nina som er gravid, og var rundt 15-16 uker på veg..og det kan da vel ikke være så mange Nina tenkte jeg da...haha!! Flaks der.. hehe

Joda, May Britt er også en av mine beste venninner her på Åndalsnes..
Mariell heter jeg..er gravig og er 15 uker i dag;-) Maj har vært på den siden her hun også, men veldig lenge siden sist.. fordi dataen hennes har klikka.
:-(
Jeg var faktisk oppom henne istad, og da låg ho rett ut..trøtt og sliten, vært på jobb hele dagen..så jeg skal treffe henne i morgen. Kjempejente!! Ho har fått stor mage:-)
Husker du meg forresten? Det var jeg, maya og monica som var å hjalp henne med flyttinga..

Klems :-)

[:D] Ååå, nå vet jeg hvem du er da:-) May har snakket utolig masse om deg, du virer som ei kjempejente:-) Var det når may flyttet fra leiligheten vi bodde i sammens?? da synes jeg og huske deg, men husker ikke så veldig godt for det er jo så veldig lenge siden... Velvel Kjempekjekt at du husket meg da:-) Gratuerer så masse med graviditeten da:-) Det er jo utrolig koslig å vre gravid:-) Jeg stortrives:-) May stråler jo som ei sol om dagene, vi treffes ikke så ofte siden hun bor der da, men vi ringes endel på tlf og det er deilig at vi kan holde kontakten:-))

Gleder meg masse til hun kommer til byen igjen i august da:-))
Hva driver du med da? jobber? Ja may jobber jo endel, og hun er jo ikke like opplagt som hun vil være tror jeg så det er nok ikke rart at hun blir slått ut en gang i blant:-)) hahaha
HVor gammel er du da forresten??
KJekt å snakke med deg da:)

Heia!!
Jeg er 26 år ¤¤ Jeg tror dere bodde sammen ja, det var hvertfall en kjempebratt bakke der, og vi var fole bekymra for hengeren..haha!!

Jeg har daglig kontakt med Maja, kjempe- go jente..Ja, en merker at forma ikke er like på topp nå som en er gravid..første gangen for meg også;-) Spennende!
Veldig gøy at Maj også er gravid, for da kan vi være gravid ilag:-) haha

Kjenner du Stina også? Hun er venninne med May Britt? Kjenner du mange av majas venninner? Så gøy!
Håper hun rekker å gjøre fra seg praksisen før babyen kommer..

Klems¤¤

[:)] Jeg kjenner ikke stina så veldig godt, men pleier å snakke med hene hvis jeg treffer ho da:-) hehe
KJenner ikke så mange av venninene hennes men kjenner noen da:-)
Ja det var da vi bodde sammens, vannspringdalen heter det der!! hehe det var litt av ei tid skal jeg si deg:-)
Du må hilse may masse fra meg:-) vet du vha hun kaller seg når hun er her??

Ja får indelig håpe at hun klarer praksisen før babyen kommer, så det ikke blir så vanskelig for henne.
Bor på samme plass dere da eller? Mulig jeg skal besøke may i sommer faktisk. hadde jo vært gøy å treffes:-)
hatt et fint svangerskap hittil da??
Klem

Heisann!!

Ja, jeg og Maj Britt bor bare ety par km. fra hverandre..Jeg var hos henne idag, satt ute å sola oss og satt å plaska litt i et baseng på verandaen..Jeg sa til henne at jeg har snakket med deg, hun syntes det var kjempemorsomt:-)) Skulle hilse!! Hun hadde ikke noe "nickname" for hun har ikke vært på diskusjonsforum enda, kun på de andre sidene.. Hun skulle gjøre det når dataen er oppe å går igjen ¤¤

Jeg var sinnsykt kvalm i begynnelsen,men kastet ikke opp..gikk ned nesten 4 kg. pga kvalmen..vært en del svimmel og veldig hormonell til tider..synes jeg har bynt å kommet meg nå.. Men de hormonene er ei plage,, kjenner ikke meg selv igjen..merker jeg er mere sårbar..men de 2 siste ukene har igrunn vært bra:-))

Hvoran har ditt svangerskap vært til nå?
Jeg var en del redd i begynnelsen for at det skulle gå galt de første 12 ukene..Har ei venninne som spontanaborterte, så jeg fikk høre hele historia hennes og det uroet meg litt..
Men nå er jeg heldigvis kommet over det mest kritiske:-)
Det hadde vært kjempekoslig om du kom en tur i sommer da!! Så kan vi sole oss alle 3 med stolte mager..haha¤¤
Har litt mage, mest på kvelden..har du begynt å fått mage?

Klems ¤¤

[:)] Ja ikke noe særlig å være dårlig da:-(
Jeg har vel egentlig vært veldig heldig da:-) har ikke vært kvalm en dag enda..

Ja så kom may inn her idag da, det var jo supert!! Så kjekt å ha kontakt over netter:-))

Jeg skal nok se om jeg ikke får tid i sommer til å komme til Ådalsnes:-) Har velid lyst å se hvordan det ser ut der om sommeren da, der er sikkert fint kan jeg tenke meg:-)

Skal ikke komme en tur til nyen da i løpet av sommeren? gå på babybutikk og sånn, jeg du og may?? dere kunne jo tatt en dagstur da:-)) hihi:-=

Klem:-)

Back
Topp