Heisann!!
Ja, jeg og Maj Britt bor bare ety par km. fra hverandre..Jeg var hos henne idag, satt ute å sola oss og satt å plaska litt i et baseng på verandaen..Jeg sa til henne at jeg har snakket med deg, hun syntes det var kjempemorsomt:-)) Skulle hilse!! Hun hadde ikke noe "nickname" for hun har ikke vært på diskusjonsforum enda, kun på de andre sidene.. Hun skulle gjøre det når dataen er oppe å går igjen ¤¤
Jeg var sinnsykt kvalm i begynnelsen,men kastet ikke opp..gikk ned nesten 4 kg. pga kvalmen..vært en del svimmel og veldig hormonell til tider..synes jeg har bynt å kommet meg nå.. Men de hormonene er ei plage,, kjenner ikke meg selv igjen..merker jeg er mere sårbar..men de 2 siste ukene har igrunn vært bra:-))
Hvoran har ditt svangerskap vært til nå?
Jeg var en del redd i begynnelsen for at det skulle gå galt de første 12 ukene..Har ei venninne som spontanaborterte, så jeg fikk høre hele historia hennes og det uroet meg litt..
Men nå er jeg heldigvis kommet over det mest kritiske:-)
Det hadde vært kjempekoslig om du kom en tur i sommer da!! Så kan vi sole oss alle 3 med stolte mager..haha¤¤
Har litt mage, mest på kvelden..har du begynt å fått mage?
Klems ¤¤