Hei. Når fikk dere mage? Noen som ikke har?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Jeg er 16+5 og har ennå ikke fått mage! begynner å bli utålmodig :/ er det vanlig å ikke ha noe særlig når man har kommet såpass "langt"???
 
Jeg fikk plutselig litt mage forrige natten jeg. Våknet med en liten kul på magen. Den syns ikke noe særlig når jeg står, men når jeg ligger er den ganske tydelig. :)
 
Jeg er 19 uker, og har ingen mage. Kommer fortsatt inn i buksene mine, og ingen antydning til at magen skal poppe. Kjenner livmoren helt oppe ved navelen, så alt er som det skal. Da jeg fødte 1. gang var jeg så liten at jordmor trodde det var noe som ikke stemte. Men ut kom en prinsesse på 3310 g. og52 cm :) noen "gjemmer" babyen mer enn andre ;) så jeg tror du kan ta det helt med ro :p
 
jeg begynte å få mage for 2-3 uker siden tenker jeg. nå har jeg litt magefett, men det var da det begynte å vises at det ikke var bare det hehe jeg er 2 gangs :)

forrige gang, med gutten min, begynte så vidt magen å vises først i uke 22 :) så på magebilder her om dagen fra det svangerskapet og så en god del forskjell bare fra uke 22 til uke 23 da, men jeg ble aldri veldig stor da :)
 
Tror jeg fikk magen i uke 16, da kom den litt sånn plutselig over natten :p Nå er jeg i uke 20, men den har ikke blitt særlig stor enda.. ser ingen mage når jeg har på meg de vanlige toppene mine, men ser det jo godt selv når jeg ikke har på meg klær.. Jeg bruker mammabukser fordi jeg ikke takler at det presser og klemmer med de vanlige buksene mine :)
 
jeg er i uke 19 i morra å ingen spesiell mage, dette er 3 svangerskapet mitt
jeg går i mammabukser da for heller ikke jeg takler presset på magen med de vanlige buksene mine
jeg ser godt en liten kul på magen min når jeg ligger ,men oppreist syns det ikke at jeg er gravid.

men begynner å kjenne mer og mer liv i magen min da så noe er der hehe
ultralyd på meg i morra whiiii;)
 
Med første hadde jeg ikke noe mage i uke 16, ikke med andre heller, egentlig ikke med denne heller :p Så tror du kan ta det helt med ro :) Magen kom nå nettopp, men den vises bare med stramme klær. Familie og nære venner sier de glemmer det når jeg har en litt løs genser/topp på meg ;) Jeg er 19+1 i dag. Og tredjegangs..

Tror jeg har hatt litt mage når jeg har rundet halvveis med de to første, det er en uke til nå :) Jeg har egentlig fått forholdsvis stor mage etterhvert, fordi jeg er så liten i meg selv :) De som er litt lange i ryggen greier ofte å gjemme magen mer, fordi babyen har større plass å strekke seg i lengden :) Det sa hvertfall jm til meg.
 
Sist gang fikk jg ikke mage før i uke 21-22. Var ikke så særlig stor den dangen heller. Denne gangen fikk jg liten kul i uke 15-16, men synes ikke allverden så mye enda. Passer endel klær enda mer trange opp ved brystenen enn på magen;) heheh
 
Den kom tiiiiiidlig egentlig ;) viste fra uke 10-11 tenker jeg..men da gikk det også an og skjule i litt vide gensre..
 
Jeg har mage, men ikke en svimlende mage.. jordmor syns jeg var liten i og med at jeg er 3 gangs fødende, men livmora mi var langt over det grønne på symfyseskjemaet så det vokser godt fordet om...
 
Jeg er 16+5 og har ennå ikke fått mage! begynner å bli utålmodig :/ er det vanlig å ikke ha noe særlig når man har kommet såpass "langt"???

med mine to første hadde jeg så og si ikke mage før jeg var ca 5 mnd på vei..og da var det bare en liten kul ;) denne gangen kom magen mye tidligere :eek: :)
 
Sist gang fikk jeg da ikke mage før ca i uke 20
denne gangen fikk jeg en liten kul i uke 14-15 tror jeg,
 
Jeg har fått en blanding av baby og sjokolade mage :)
 
Er 19+1 no og har en pitteliten mage, og endel fett :p Så er ikke så veldig synlig :p
 
Sist var jeg over 4 måneder på vei før det ble babymage. Denne gangen kom den da jeg var 10 uker.
 
Så deilig å lese at det er mange som har fått mage sent! Er veldig betryggende ;) gleder meg veldig til å få :)
 
Når jeg var tre mnd på vei, så du godt at jeg var gravid! Sånn har det vært de to andre gangene og!
 
Back
Topp