Hadde for lengst gitt opp håpet med å få flere barn. Etter ex hvor den ene egglederen ble fjernet. Og etter mange sa, så ble vi henvist til ivf, hvor jeg fikk beskjed etter kontrast væske for å sjekke etter endo at jeg hadde en krøllete tett eggleder igjen, og fikk beskjed om at dette kunne vi glemme å få til på egenhånd. Vi snakket litt om å komme i gang med fryseforsøk, men har egentlig ikke kommet så langt.
Men er i dag 5 uker. termin foreløpig er 15 desember. Vi fikk det til på egenhånd for i kveld var testen positiv. Er både glad, satt ut og redd. Har testet siden mandag, fått noen skyggestreker, noen svake streker. Men denne var ikke til å ta feil av. Mange år siden jeg var her sist, så husker ikke hvordan jeg legger til bilde.
Men er i dag 5 uker. termin foreløpig er 15 desember. Vi fikk det til på egenhånd for i kveld var testen positiv. Er både glad, satt ut og redd. Har testet siden mandag, fått noen skyggestreker, noen svake streker. Men denne var ikke til å ta feil av. Mange år siden jeg var her sist, så husker ikke hvordan jeg legger til bilde.