Hei MAY:-))

Nina 23

Betatt av forumet
Hei vennen:-) Ser du er pålogga:-) står til? kjempekjekt at du ringte idag:-))))
Jeg har kjøpt meg nye klær idag, kjempekjkt å kjøpe til meg selv også innimellom:-) hihihihi Koser du deg på fridagen din?
Masse koser:-))

Hei Nina.
Kjekt å snakke med deg også. Jeg og mamma her vært ute og gått tur i dag. Jobber fortsatt mye å det går faktisk utmerket. Må innrømme at kveldene fremdeles går med til soving. Ha ha.

Øvvind, jeg og et vennepar skal ta turen til trondhjem i midten av sept. Da skal May-Britt Aak på IKEA,hi hi. KOMMER TIL Å GÅ HELT AMOKK.

Så over til deg. Hvordan har dere det? Sparker det mye i magen din?. Med min går det opp og ned. Var hos jormor for første gang i går. Hørte hjertelydn igjen. 150 fortsatt. Alt sto bra til med barn og mor. Likte veldig godt jordmora mi.

Savner deg synsykt mye gull jenta mi.

Hei igjen, ja jeg er logga på no:-)) Kom nettopp hjem fra foreldra til espen:-) Her er alt bra, var hos legen igår og alt stod bra til her også heldigvis:-)

Så du skal på IKEA du asså?? da bør noen sette handjern på deg ellers havner hele ikes på åndalsnes:-)) hahaha..
Hvor lenge skal du jobbe da? begynner det ikke bli litt tungt???

Savner deg sinnsykt masse også gull:-))

Masse kos fra ninamor:-))

Back
Topp