Hei mamma 84

katrin

Betatt av forumet
Hei ¤¤

Det er så morsomt å lese innleggene dine,, du virker så voksen og ansvarsfull,
og har så masse gode råd:-))

Takker og bukker for at det finnes slike som deg her [:D]

Når var det du har termin?

klem fra Tinka ¤¤

SKIKKELIG KOSELIG!!!!!!

TUSEN TUSEN TAKK!!!!!

Jeg venter en nydelig prinsesse 5 desember, men håper hun kommer i slutten av november!

Når har du temin?

Klem.

Jeg har termin 2.januar,, og håper ikke han kommer før tiden..
Men det er jo umulig å holde igjen hvis han vil ut da.. haha!

Vi venter en gutt.. [:D]

Har begynt å få litt kynnere, og småvondt i magen til tider, det er ikke noe særlig..
Har du hatt det slik?

I dag spiste jeg frokost, satt meg ut i solen og når jeg kom inn igjen ble jeg skikkelig kvalm og kastet opp masse..
Første gang jeg har spydd siden jeg ble gravid..
Har enorm matlyst for tiden, og spiser masse.. Lurer på om sol og varme kan utløse kvalme,, kjente ingenting av det i sommer..
Men da spiste jeg normalt også da..
Merkelig, og ikke minst ekkelt.. Spiser du mere i den perioden her eller har plutselig blitt kvalm i varmen?

Klemmer fra Tinka [:D]

Har endel kynnere og vondt i magen på morgenen! Men det går over fort. Har lest at det er vanlig at det kommer fra cirka 20 uke, men alt med graviditet er jo så individuelt.

Har skikkelig lyst til å sove lenge om dagen, men jeg har litt søvnproblemer. Ikke bare pga. graviditet, men også for at jeg har en samboer som snorker MYE!!!! He He[:D][:D][:D] (smiler litt for meg selv nå, mens han ser på TV. Uvitende om hva jeg skriver)

Har ikke så stor matlyst i denne varmen, men hvis jeg spiser mye blir jeg skikkelig kvalm og uvel. Kommer sikkert av varmen som du sier. Håper bare det blir vinter snart jeg for jeg føler meg som ei kjerring i 40 års krise med hetetokter og det hele[:D]

Hvordan er det for deg?

Klem[:D]

Hehe,, er glad min samboer ikke snorker.. Mamma gjør det, så jeg vet hvor irriterende det kan være.. [:@]

Har ikke hatt noe svettetokter enda, men de kommer nok vel..haha..
Husker da jeg var dårlig i begynnelsen, da ble jeg skikkelig kvalm og svimmel i dusjen..
Så det er vel varmen inkl. " god og mett " som gjorde utslaget i dag..
Veide ca. 59 kg før jeg ble gravid,, så gikk jeg ned til 56kg pga.kvalmen.. og nå er jeg på ca 63 kg. Så det går oppover..håper jeg ikke eksploderer..men det tror jeg ikke jeg har anlegg til heller..det blir tungt iallefall..haha!

Har du lagt på deg mye? Heldig som ikke er sulten konstant..Håper det roer seg ned med meg..trasig å sprenge seg, for sså å bli dårlig etterpå..

Klem

Matlysten min går veldig i perioder, men den er normal nå tror jeg.

Jeg er veldig høy og tynn (182 cm) så jeg veide 73 når jeg ble gravid og veier nå 76 så det stiger oppover. Alt jeg har lagt på meg er rundt magen, så jeg ser ikke så slank ut på avataren min. Men det er heldigvis ikke meningen når jeg bærer fram det vakreste i verden.[:D][:D]

Når du føder, så er det med fostervann, baby, morkake og diverse veier gjennomsnittelig 12,5 kilo. Så en del av kiloene forsvinner fort.

Hvor er det du kommer fra???

Klem[:D]

Ja, det er sant..er bare 1.68 cm. høy jeg da..Har det kun på magen og puppene jeg,, enda hvertfall..Har aldri vært mere fornøyd med puppene da..hehe! Samboeren min er også fornøyd [;)]

kommer fra en liten plass 1 time fra Molde..

Er det din første graviditet? Det er første min:-))
Har flere venninner som er gravide også, så det blir masse baby-snakk..
Skal til jormor for første gang på tirsdag..Har kun brukt legen fram til nå,, Gleder meg, for legen snakker så lite, det er liksom kun det medisinske..

Har du vært hos jormor? hva skjer, og synes du det er bedre enn legen?

Dette er også min første graviditet så da er det jo ekstra spennende.... Søsteren min (er også på dette forumer som Beta) har en sønn på 7 mnd, så det blir mye snakking. Men det blir jeg ikke lei av å snakke om.

Jeg bor like utenfor Drammen jeg da.

Har bare hvert hos jordmor en gang, men jeg var veldig fornøyd. Er som du sier at legen kan bare det medisinske, men det er jo nyttig det også.
Det som er viktig er jo at du liker jordmor og blir fortrolig med henne, ellers er det liten vits.

Jeg skal til legen nå på onsdag og jordmor 15 september. Gleder meg alltid for det er så fint å høre at alt er bra med min lille...

Back
Topp