Hei mai jenter!

Irmk

Elsker forumet
jentene i juni13
Hei, kommer snikende fra juni da lille Mina meldte ankomst 25.05 i stede for til termin 01.06.

Ser dere er mer på og snakke om det jeg lurer på o.l :)
Så kommer nok til å titte og spørre litt her framover..

Lurer allerede! Hehe, her i Trondheim er det varmt over 20 grader. Hva klær dere på babyene da?? Hun er jo ikke ei uke enda passer på hun ikke blir kald, men hva med for varm?
Har dere de ute om dagene?

Klem fra en nybakt førstegangsmor! Irmelin

Heihei! Velkommen til mai og gratulerer med lille Mina! =D

Varmen er noe jeg ikke liker lenger :P blir alltid så usikker! Nå ligger småen på sofaen å sover, kun i bleie med helseteppe over føttene sine.. Er såå varmt! Ute har jeg på enten en body med tynn dyne/teppe over, eller body med bukse. Begynner turen ut med en tynn lue på, men tar den av så snart jeg ser antydninger til at det blir for varmt..

Leste ett tips om at det er mulig å legge en kaald klut/håndkle på kalesjen på vognen, da trekker det kalde inn i vognen og holder det litt kjølig i vognen.. Det viktigste er å bare kjenne bak i nakken på de små gjevnlig, er de veldig varm der - kle av, er de passe - er det greit, litt kjølig - kle på.. :/

Lykke til! :)

Gratulerer så masse med lille Mina :-) Storesøster her i hus heter også Mina;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gratulerer:-)
Husk å ikke ta for mye på,kjenn etter ofte og kle på/av viss hun er vrm/kald.

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Gratulerer med jenta :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer med mai baby og velkommen til oss :) glemte eg jo helt å skrive :p

Gratulerer med babyen og velkommen hit :)

Gratulere med jenta:-) bor også i Trondheim å hær bruker lillegutt bare body og bleie og kanskje sokker om han er kald på føttene. Men følger med i nakken om han er varm eller kald.

Back
Topp