hei, lyst til å være litt aktiv her :)

håper85

Elsker forumet
Hei melder meg inn her sammen med dere jeg.. :) Jeg er en jente på 26 år fra vestfold, som veier nå 82 kg. Veide 87 kg i mai i fjor, så jobber meg nedover. Grunn til at jeg vil ned i vekt er at vi er ufrivillig barnløse, og har hatt to ivf forsøk uten hell. Jeg har ikke fått noe beskjed om å sanke meg, men det er noe jeg ønsker selv. Begynte å svømme for en mnd. tid siden, men jeg sliter med ørene og jeg fikk sår som blei til store infeksjoner i begge ørene, så nå har jeg og min kjære meldt oss inn i det lokale treningsstudio. Vi skal prøve å trene annenhver dag, så langt det er mulig :) 

Min motivasjon er to ukers ferie til Tyrkia i juli, og jeg har lyst til å føle meg litt vel i bikini. Vi prøver å spise sunt stort sett hver dag, har alltid frukt liggende, og idag starter vi med litt smoothie til kvelds. Har alltid salat og grønnsaker ved siden av middagen, uansett hva vi har. Jeg har blitt flinkere til å drikke vann, kutta veldig ned på brus, og drikker ikke cola (gud å sulten man blir når man slutter med det), har også blitt flinkere til å spise frokost (3 knekkebrød med salami, stort sett). Håper på å bli kjent med noen her inne, som har samme målet som meg :) 
 
Hei!

Jeg er også 26 år, fra Bergen :) 
Min kjære og jeg har prøvd på barn i mange år nå, og skal i gang med prøverør i juni :)
Gruet meg veldig til forsamtalen, da jeg er veldig misfornøyd med vekten min. Men den ble heldigvis ikke nevnt når vi var var på sykehuset :) Det hjalp litt på selvtilliten, men vekten skal ned! 
Var 20 kg lettere for 2 år siden. Har PCOS og lavkarbo hjalp meg veldig (hadde da kjempet med vekten i mange år), men når idealvekten var nådd slappet jeg av og spiste det jeg ville... Og nå, 2 år senere, er alt kommet på igjen... Blir nesten flau!

Skal prøve å gå ned 5 kg i førsteomgang, før prøverørsforsøket, og deretter snike meg nedover på vekten etterhvert :)
 
Heisann. Jeg er 34år og veier ca det samme som deg. Trener hardt og håper vekta snart blir enig med meg ;-) 
 
Back
Topp