hei alle sammen!![:D]
Lenge sidan eg har vert inn nå..
vert som oftast ein tur inn å kiker ikkje logge meg på...
tida etter at pappa dø har gått fort, har vert mye å ta seg av og organisere...og nå har vi komt til påska.
Blir både glede og sorg denne påska, vi skal ha dåp imårå..fellesdåp ilag med bror min og svigerinna mi.
Pappa gleda seg slik til det, men..uansett så skal vi klare oss gjennom det og!
Lille joachim vekse og har det for så vidt bra.. har vert mye sjuke,og går på sin andre pencilin-kur allereie..travelt. Men er kjempe "kveke" som vi seier, det betyr at utviklinga hans er heilt flott. Hna er kjempevåken på dagtid og sover så godt på natta - heile natta gjennom.[;)]
Storesystra er så snill og god med han og finns ikkje sjalu - heldigvis!!![:)]
sånn sett så er alt som det skal med ongane og det er HERLEGT!
brukjer mye tid ute i huset og håper snart på å få flytte inn. [:)] GLER MED SOM EIN ULV!!!
HA EI FANTATISK PÅSKE ALLE SAMMEN!!
KLEM[;)]
Lenge sidan eg har vert inn nå..
vert som oftast ein tur inn å kiker ikkje logge meg på...
tida etter at pappa dø har gått fort, har vert mye å ta seg av og organisere...og nå har vi komt til påska.
Blir både glede og sorg denne påska, vi skal ha dåp imårå..fellesdåp ilag med bror min og svigerinna mi.
Pappa gleda seg slik til det, men..uansett så skal vi klare oss gjennom det og!
Lille joachim vekse og har det for så vidt bra.. har vert mye sjuke,og går på sin andre pencilin-kur allereie..travelt. Men er kjempe "kveke" som vi seier, det betyr at utviklinga hans er heilt flott. Hna er kjempevåken på dagtid og sover så godt på natta - heile natta gjennom.[;)]
Storesystra er så snill og god med han og finns ikkje sjalu - heldigvis!!![:)]
sånn sett så er alt som det skal med ongane og det er HERLEGT!
brukjer mye tid ute i huset og håper snart på å få flytte inn. [:)] GLER MED SOM EIN ULV!!!
HA EI FANTATISK PÅSKE ALLE SAMMEN!!
KLEM[;)]