Hei, litt om min historie.

løven

Glad i forumet
Min samboer og jeg hedde prøvd et år for å bli gravide. Når det ikke skjedde noe da så kontaktet vi en spesialist og jeg måtte inn til sjekk på sykehuset. Der gikk de inn navlen og blåste opp magen for å se, og jeg fikk da beskjed om at jeg ikke kunne få barn overhode. Eneste sjans for oss måtte være prøverør. Jeg ble svært lei meg og ble veldig sliten psykisk. Mye greier. Men en uke etter at vi fikk beskjed om dette så ble jeg faktisk gravid helt av meg selv (og min samboer da...he he). Det varte i 11 uker og 5 dager, fikk en MA. Så var det å gå i gang med prøverør siden vi trodde at dette var et engangstillfelle. Men igjen da vi ventet på å kunne begynne med hormoner og hadde lagt av 18 tusen til forsøkene så ble jeg gravid igjen. Så her er vi i dag 22 uker 3 dager på vei, Og kjempe glade for at vi klarte dette på egenhånd[:D][:D][:D]

Å, så moro at dere har fått alt til[:)][:)][:)]
Det er med på å spre håp og tro[;)]

Gratulerer og massse lykke til [:)][:)][:)]

Oi.. Kroppen er virkelig en mystisk sak ja[;)] Så bra at dere har fått til da! Å velkommen hit til oss[:D]

kroppen er pussig, eller kanskje det var legen. så godt å høre at det klaffet på naturmetoden for dere.[:)] gratulerer med den voksende magen og lykke til med svangerskapet[;)]

SÅ MORO

GRATULERER SÅ MASSE

LYKKE TIL LØVEN

Så bra at dere fikk det til[:D]Godt at legene ikke alltid har rett[:D]

Så hyggelig å høre at det gikk bra til slutt..
Gratulerer så mye..

Fantastisk HURRA!

Er det ikke herlig å peke nese av hele legestanden?
Etter 3 prøverør,fikk vi beskjed om at jeg kunne ikke få fler barn.Egget ville ikke feste seg.Vi var utslitt etter år med eggløsning,hormoner,utredninger.Jeg hadde på følelsen at andre mannfolk var oftere mellom bena mine en det gubben var..........
Så vi ga opp,og levde lykkelig med den sønnen vi har.Kjøpte hus og bikkje-stasjonsvogn,hvitt stakittgjerde-helt klisje. Nå venter vi en liten aprilspøk!
-Det er utrolig- Men dette beviser at leger kan ta feil! LYKKE TIL!
[:D]

Gratulerer så masse[:)]

Det er så herlig å lese sånne historier som din. Har en venninne med akkurat det samme. Første barn var prøverør, og når de ville ha en til fikk de beskjed om at hun umulig kunne bli gravid på noe som helst måte. De satte seg opp til adopsjon, og nå ble hun gravid helt av seg selv, med termin 24 februar.

Snufs... Så GODT at det ordnet seg til slutt..... GRATULERER, GRATULERER, GRATULERER!!!!!

For en herlig historie!!

Superdeilig å lese om noen som trosser alle odds. Det gir håp for alle som sliter litt.

Gratulerer så mye!! KOse deg masse som gravid! Tenk at du om noen måneder er MAMMA!! Fantastisk!

Ja vi tenker mye på hvor heldige vi har vært, trodde ikke sånt kunne skje [:D] Så vi er veldig takknemlige for at ting er som det er i dag [:D] Tar ingenting som en selvfølge.

GRATULERER SOM NYGIFT!!! HERLIG FØLELSE??

Back
Topp