Hei, litt diverse fra meg i dag =)

StorkNebb

Elsker forumet
Endelig nett!! Modemet døde under tordenværet.. =(
Har vært helt bv- abstinent i et par uker nå, kommer sikkert til å henge her myyyyye fremover!!

Gratulerer til alle som har testet positivt siste tiden!!

OG.. Jubel for 7+4 i dag! Har startet dagen med oppkast den siste uken, så dette lover godt..

Ha en fin kveld =)

Forresten, test av bilseter på tv2hjelper deg nuuh!!

Gratulerer med 7+4 (og gratulerer med kvalmen?) :D

Hehe, jeg er sååå glad for at vi har et kun 12mnd gammelt best i test cybex babysete, men shit så dyre setene blir når man skal over på de litt større, koster jo søren meg 4000kr for et bra sete jo :P Men hva gjør man vel ikke for barna :)

Jeg så nettopp at Britax/ Røhmer kommer best ut i test for babysetene.. Vi har maxi cosi fra lillegutt brukte det, og var egentlig fornøyd med det.
I den neste klassen var det besafe izi X3 som kom best ut, dette setet bruker vi til lille nå, superfornøyd!!!

Link til testene:
http://forbrukerportalen.no/Tester/2011/test_av_bilbarneseter_2011

Hvordan kom maxi cosien ut??? Vi hadde det til lillemor og tenker og bruke det til nestemann. Besafe combi X3 bruker prinseesssa nå, og vi er storfornøyde!!!

Den eneste jeg finner de har testet er Maxi cosi rodi xp 2 - dette tror jeg er en beltestol.. Finner ikke maxi cosi cabrio fix, som vi har, eller noen av de andre babysetene fra maxi cosi, så jeg vet ikke helt hvorfor den ikke er testet.. Synes egentlig det er litt rart, siden de er ganske store på bilsete- markedet..
Men nå har jeg ikke hatt tid til å finlese testresultatene..
Sjekk linken hvis du er interessert!

Ser ikke ut som de har testet cabriofixen, nei..... men husker fra i fjor at det kom best ut i test og britax babysete like etter!!!

Ja, den var best i test når vi kjøpte den for ca halvannet år siden =) Vi kommer nok til å bruke dette setet, var veldig fornøyd med det!

Back
Topp