Hei, Linnemi :-)

FjerneErna

Forumet er livet
Hvordan går det med deg?

Hei, kjære lisa79! [;)]
Det går kjempebra med meg! Men like fullt; kjempekvalm!! Hvordan er det mulig å være så sinnsykt kvalm, men likevel smile og svelge maten som setter seg fast i halsen? hihi, da er man vel gravid da... [:)] Ellers er jeg litt trett, men ikke overveldende. Har roet tempoet litt, kjenner jeg må det. Hvordan er det med deg da? [;)]

Så godt å høre!!! Jeg har bestilt boka di, får den i løpet av uka [:)] Til neste år kan du skrive ny bok om hvordan svangerskapet er/var [;)]

Jeg har litt blandede følelser i dag, har testa negativt men tanta har ikke kommet ennå (flyr på do i ett kjør for å sjekke.....). Bortsett fra det har jeg det kjempefint [:D]

Har du fortalt den store nyheten til de vordende besteforledre ennå?

Næ, så koselig at du har gjort det!!! Nei, hehe, skal ikke skrive noen ny bok nei... Den skal oversettes til engelsk nå, fortalte jeg det? Spennende.... JA! Famile og venner vet det nå!!! Svigermor begynte å gråte...[:(] Det er deres første barnebarn.. Snufs, de ble SÅÅÅ glade!!!! Alle blir så overrasket, mange tror jeg ikke kunne bli gravid, etc. Og det er jo noe i det, jeg trodde det valme og nesten ikke selv.. [;)] Men nå er jeg det, og jeg SVEVER!!!! [:D]

Så spennende,da!!!! Det må føles enda litt mer fantastisk å være gravid med ditt utgangspunkt,ja [:D][:D] Jeg er så utrolig glad på dine vegne [:D][:D]

Jeg måtte jo ha den boka- jeg føler jo at jeg kjenner deg litt [:D] Gleder meg til å lese den [:D]

Back
Topp